2 Mayıs 2011 Pazartesi

Şimdi oralarda olmak vardı....

Ahh iki gün kaldım Antalyada iş için tabiki. Giderken gitmek istemedim, ordaykende dönmek istemedim. Millet tatil sezonunu açmış. Halim pek bir acayipti. Ben kışlık botlar ve hırkamla birden bikinili insanların arasında kaldım :))) Gülsem mi ağlasam mı.... Topuklularla plaja indim bata çıka... Böyle plaja kadar giden tahtalı bir yol yapmışlar. ama dar tabiki, insanlar bana ordan yürümem için yol verdiler ayağımdaki toopuklulara bakıp bakıp :))) Rezalet ama napiim toplantı diye gittik biz ne biliim böyle lüks bir tatil köyüne düşeceğimi... Ahh biramı alıp sahil kenarında oturmayı o kadar isterdim kii.... Hatta ayak parmağımın ucuylada olsa o tertemiz suya dokunmayı. İçimde ukde kaldı vallahi... Dönerken çok bi duygulandım bir güncük daha kalsam nolurki diye söylene söylene geldim. Gitmesem görmesem daha iyiydi. Buraya bir geldim burda yağmur karanlık soğuk bir hava.... Bööööğğkk.... Göz görmeyince gönül katlanıyormuş bu günkü Pazartesi sendromu her zamankinden daha fazla. Çalma telefon çalma....

Müşterilerde bir arıza. Kendi başına abuk sabuk iş yapmış benim düzeltmemi istiyor. Bana ne yaaa, bana ne. Diyemiyorum tabi.

Yavrucaklarım minik kuşlarım tüylenmiş ben gelesiye kadar. Akşam onlara mama hazırlıcam. Zira o kuşlara yabani derler ama benimkiler elimi gagaklıyacak kadar samimi. Onları ellerimle beslediğimden elimi ne zaman uzatsam yemek var sanıyorlar. Yumurtadan bir mama yapıyorum onlara yem yemez oldular. O mamayı bir veriyorum anında tükeniyor. Onları izlemek çok büyük bir keyif. Yavrularda seslenmiş. Cırk cırk ötüyorlar. Anne kuş üzerlerine yatıyor arada bir yavrular bir gagaklıyor alttan anneyi anne hop diye zıplıyor yerinden :)))

Annem odamı talan etmiş. Kitaplarımı başkalarına dağıtmak üzereyken yetişmişim.... Ne diim ki annem işte :))

Off gelde çalış şimdi. Şimdi orda plajda şööle sımsıcak güneşin altında olmak vardı. Immhh mis gibi misss.... Ühühüühüüü .......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder