7 Temmuz 2011 Perşembe

Bu Bir Uyarı Mı?

Dün ufak çapta bir kaza atlattık... Paşanın araba yamıldı zaten düz bir yeri kalmadı. Bu bir uyarı mı dır acaba :)) Neyseki insana bişi olmadı. Akşam anneme anlatıyorum oda bana bir şey oldu sandı kolunu niye tutuyon diyo :))) bende bişi yok dedim araba yamuldu. Zaten trip ata ata gittimdi paşaya Allah ım yaptıkları yanıına kalmamalı diye düşünürkene güüm ... Şimdi bu bir uyarımı kimi uyardın anlayamadım ki.... Kim haklıydı da kimin aklını aldın arabadan indim dizlerim tutmuyodu. Bir de bir tartışma ki kazadan daha çok tırsıttı beni. Yabancı plakayız diye bizi tatilci sandılar. Yurdum insanı ön yargılı. Yaşlıcana bir teyze ha bizi dövecedi. Şoförden çok o kızdı. Bin arabana git dedi. Zaten suçlusun dedi daha ne bekliyon dedi. Bu kadın cinayet sebebidir. Paşa küp küüp küüp.... Gülcem gülemiyom paşaya trip atmaktan. Napiim hemen gülersem hemen yumuşar ben zaten meyilli offf ooofff.....

Bu gün daha mı serin sanki çok şükür çok şükür. Haftaya izinliyim hoooleeyyyy.... Tatil yapıcam... Çok şükür. Evde olcam gerçi hiç para yok tamda ay sonu ama olsun uyurum bol bol. Yemek yaparım felam. İyi olur yani..... Paşayıda hiç aramam telefonumuda kaparım ne hali varsa görsün. Sİnemaya neyim giderim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder