17 Temmuz 2011 Pazar

Canım Annem

Annem öldü. Çok feci bir kaza sonucu emniyet kemeri annemi paramparça etti. 3 gün yoğun bakımda kendine geldi tansiyon iyi derken sanki her saat yararımıza her saat biraz daha iyileşiyor gibi geldi ama annecim berat gecesinde beni terketti .... Hep dua ederdim ondan önce beni al diye. Olmadı. Ben bu acıyı yaşadım. Çok çok çok üzgünüm. hepsi babamın suçu. ona hiç bir şey olmadı. her zamanki gibi olan anneme oldu. morg yıkama her işlemle bizzat uğraştım. birader psikopat gibi bir şey oldu bu arada, işlemler sırasında onla birbirimize girdik sürekli sanki az bela varmış gibi başımda. hem bir şeye elini sürmedi hemde arıza çıkardı. Saygısız, ahlaksız, insanlıktan çıkmış.... ben yapayalnız kaldım. Annecim gitti....

3 yorum:

  1. başın saolsun , allah sabır versin....
    sözün bittiği yerdir ölüm acısı , metanetli olabilirsin inşallah...

    YanıtlaSil
  2. canım benim Rabbim sabırlar versin çok büyük bir acı
    offf ne desem boş biliyorum
    anneciğinin nur içinde yatsın

    YanıtlaSil
  3. Sağolun Allah razı olsun....

    YanıtlaSil