10 Mart 2012 Cumartesi

Heyyooo Spora Başlıyoruuum....

Yeaap ben geldiim...

Her şeye rağmen bazen hiç sebep yokken neşeli olabiliyormuş insan. Ben bunu sık sık yaşar oldum. Herhalde belli bir yerden sonra contayı sıyırıyosun :)) Ne biliiim sebep bulamıyorum ama neşeliyim. Korkuyorum böyle demeye bir şey çıkıveriyor hemen.

Neyse bu sefer spora kesin başlıyorum. Bu sefer paşa engeline takılmıcam. Gene mıkırdanıyor aynı yere gidelim diye. Yoook yemezler geçen seferde öyle yaptı oyaladı oyaladı en sonunda vaz geçtik. Ama ben bu kez kararlıyım tek ve tek başıma hücuma geçiyorum. Akşam gittim kendime çok cici spor ayakkabıları aldım pembiş pembiş.. Aslında spor ayakkabım vardı ama buraya yeni olsun istedim... Bu günde eşofman takımı alıcam inşallah. Dün akşam baktım bir kaç yere içine sığamadım hiçbirinin :P .... Ayy çok rezil bir durum. Neyse alayım cicilerimi şu şişko halimin fotosunu koyayım zira beni böyle son görüşünüz olcak ben bu yaz Ebru Şallıya döncem :P Paşa habire Ebru Şallı deyip duruyor. Neymiş efendim Türk kadınlarının en akıllısıymış. Muhahhaa.... Yahu dedim kadının tek işi kendisi. Onun hayatı bu geçimini mankenlikle sağlamış ee seviyoda işini yani. Benle kıyaslancak insan mı o. Töbe töbe. Ehh bende onun gibi olmazsam... o zamanda mıkırdancak ben malımı bilmiyom mu. Ben 48 kilo iken de get gözüme görünme diyordu unuttu tabii. Dur hatırlatcaz inşallah...

Hafta içi Sen Kimsine gittik arkadaşla. Anam bütün salon yıkıldı gülmekten bizde tık yok. Arkadaş diyo ki sorun bende dicem ama sende gülmedin. Yahu fragmanlarında tüm esprilerini izledim zaten. Yok galaydı bilmem neydi filmi izlemiş kadar olmuşum :)) Herhalde biraz da Tolga Çeviğe destek olmak amacıyla sanatçılar galadan sonra bir övdü bir övdü. Süper bir şey bekliyorum beklentim çok yüksek. Bu kadar şişirildi film gidince fos çıktı.

Maşallah bu ay çıkan her filme gittik valla. Paşa diyor beni aldatıyomusun ha bire kayboluyon ortadan. Bundan sonra böyle. Ben çok bekledim bu etkinliklere senle katılalım diye. Ayy büyük konuşmuyayım ama daha da kimseyi beklemem bu hayatta. Bir yere mi gidicem kalkar giderim hiç kimse lazım değil. Lazım ama zorla olmuyo yani ve sinema tiyatro gibi yerlerde kimseye ihtiyaç duymuyosun zaten :))) Geç oldu ama anladım işte öğrencem ben yaşamayı inşallah :)))

Diğer konular hala tüm berbatlığıyla can sıksada Allah başka acılar vermesin diyerek, daha kötü senaryolar çizip önümüze halimize şükredip, öfkemizin şiddetini bastırabiliyoruz. Yoksa al silahı vur kaybedecek ne var dimi. Harbiden yok düşününce. Allah ın adaletine sığındım bekliyorum felaketinin geleceği günü. Ne kadar kara çamurlu dşünceler bunlar. Ama kınamayın beni. Bunlar sadece laftan ibaret. Bir arkadaşa anlatmıştım pederin arabasını dağıtasım geliyor diye. O anki ruh haliye söylenmiş asla yapamayacağım bir laf. Beni çok kınadı çok ağar laflar etti. Çok üzülüp çok ağladım hatta. Sen nasıl insansına varan laflar. Aradan zaman geçti. Kendi ailesinde bir olay vuku buldu. Bulmuş daha doğrusu çook sonra anlattı bana. Geldi bana dediki falancayı öldürmek istiyorum. Hiç demedim noooldu yaawwruum diye :)))) Sadece güldüm. Ben en azından sadece arabayı parçalamaya niyetlenmiştim yahu :)))

Hiç hoşuma gitmiyor ama kendimi bu kara düşünce çamurunun içinde buldum birden. Hani bir laf var Başka Türlü Davranmak Gerekmedikçe Herkez Namusludur diye. Çok doğrudur. Allah şaşırtmasın şaşırmışlarla karşılaştırmasın inşallah. Bende herkez gibi aydınlık ferah yaşamayı istiyorum bundan sonraki hayatımda. inşallah aydınlıkları alıcam hayatıma. Peder bey bu hayatın karanlık kaba saba yüzü, filmin kötü karakteri malesef. Bence o da çamurunun farkında ve kendini hiç tanımayan birilerine berrak gösterme çabasında. O kendince sıfırdan başladı hayata. Rolünüde değiştirip yılların gestaposu şimdi şirin ihtiyarı oynuyor başkalarına. Başkalarının çocuklarına babalık yapıp kol kanat geriyor. Bir yanım hazımsızlıktan kıvransa da bir yanım benden uzak olsunda diyor başka bir şey istemem. Ne çelişki :))) Ayy düşünmekten sıyırcam :)))) Feylozof oldum burda yahu :)))

Neyse benim azcık işim var bitiriim eşofmman bakmaya gidiciim daha.... Şöyle en pembişinden. Ayy pardon ablam duysa kızar nasıl deniyordu ona fuşya mı :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder