7 Mart 2012 Çarşamba

Full time

Merhabalar,

Çok yoğunum. Gece gündüz hep yetiştirmem gereken bir şeyler var. Şikayetçi değilim aslında kafamın dolu olması iyi bir şey. Ama hiç bir plan yapamıyorum. Şu geçen yıldan beri gitmek istediğim spor salonu gibi mesela. Yine aklıma düştü işte. Kilom 70 e çıktı. Minnacık boy ve bu kilo beni çok rahatsız ediyor. Biraz egzersize ruhende fizikende ihtiyacım var. Ama işte yolu uzak ve ters akşamları hava biraz daha geç kararsa çok süper olcak. Bir kaç kere gitsem alışırım zaten. Bu aralar ellerimdede titremeler daha da arttı nedir ne dendir bilmem ama herkezin dikkatini çekmesi rahatsız ediyor beni. Hastalıklı gibi. Çocukluğumdan beri var aslında ama niye var bilmem.....

Neyse çook işim var bu gün ve uzaya uzaya elimde sakız olmuş bir iş. Bazen öyle bir tıkanıyorum ki milim ilerleyemiyorum bu da öyle işlerden biri. Kafam karıştıkça karıştı. Bitsede diğerlerine geçebilsem.

Bizim peder gene kurban kesti. Ne hoş annemin maaşını alıyor bu kadar hak yiyiyor herkese kötü davranıyor ama kurban kesiyorya adam al sana müslüman. Gerçi orasını Allah bilir ama ona kimse hakkını helal etmiyor. Korkuyorum bir de çocuğu olur bu adamın diye. Vallahi korkuyorum. Defolup gitse gözümüzün önünden nerde ne yaptığı hiç ilgilendirmez beni ama annemin evinde olmamalı bu. Olmamalı. Hala annemin aldığı tabaktan yemek yerken annemin kurban keserken bu olmamamlı. Çok öfkeliyim, güçsüzüm, yalnızım........

Neyse demlendim gene bak.... İşe döneyim iyisimi ben.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder