29 Şubat 2012 Çarşamba

Spartacus

Selamlar,

Hay nerden dadandım bu diziye. Geçen hafta sonu arkadaşlarla buluştuk. Dizilerden falan bahsettik. Spartacus vs... Tabi ben henüz dünyaya inemediğimden bi haberim. Duymuşumluğum var elbet, ama sadece duymuşum yani. O da başrol oyuncusu ölünce gazetede okumuştum Spartacus Öldü diye. Böyle bir başlık okunur tabi. Yaşıyomuydu ki gibi salak bir espri eşliğinde :))) Kendimi bir hayli fransız hissettim. Hafta sonu bir başladım izlemeye 3 gecedir hala izliyorum. Fena sardı ve birinci sezon bitti ve ben spartacuse aşık oldum ama adamcağız geçen yıl öldü.... Geç kalmış bir yas tutuyorum harbi üzüldüm. Filmde çok açık sahneler var, ama sürükleyici. O kadar kol bacak kafa kopmasına rağmen izletiyor kendini böğğğk falanda demiyosun. Dozaj iyi...



Yaızk çok gençmiş. Çok garip bu hayat çoook.....



Öyle yani bunca iş gücün arasında bana iyi geldi. Bir şeylere sarmalıdım, sardım. Bu bitsin arkadaşların diğer favorisi Dextere geçicem.

Bir de teyzemle Kim beş yüz bin isteri izlemek pek zevkli. Elenince kesinlikle kabul etmiyor. çift jokerimi kullandım diyor. profesörüm deyip gelip kaybedenleri izlemekten ayrıca keyif alıyoruz muhahhaaa....

Neyse işe döneyim yetiştirmem gereken bir dünya şey var. Sonra çene yaparım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder