3 Şubat 2012 Cuma

Sana bir sopa alalım

Merhabalar,

Kar yağmaya doyamadı bu sene. İyi bir yöntem bu kar. Önce yağmurla kirleri kabartıyor sonra karla köpük köpük yıkıyo insanlar gezdikçe de iyice çitilenmiş oluyor hep bana böyle düşündürüyor kar. Ama o tuzlama işi berbat ediyor. Her yer balçık batak neyseki sonrasında yine bir yağmur karların erimesi derken son bir durulama yapılıyor ne hoş bir düzen. Ahh bir de hayvancıklar aç kalmasa. Bu gün elinde bir torba ekmek bir adam yanımdan geçiyordu. Uzaktan bir köpek koşarak geldi ama ne geliş kuduz mu acaba dedim. Yürüyen adamın torbasına arkadan sessizce yaklaştı kokladı kokladı ulur gibi bir hav deyişi vardı, yanımda yicek olmadığı için o an çok üzüldüm çook. Çok aç olmasa böyle yapmazdı gider çöpü möpü koklardı ama iyice aç kalmış demekki zavallıcık.





Bizim pederin yeni karısı pek bir kıymetli. Annemin kapısının önüne nazar boncukları yapıştımış aşifte. Nispet yapar gibi olur mu yani... Yazıklar olsun insan değil bunlar. O evden bir ölü çıktı hemde çok taze daha nasıl içi el veriyoor. Hiç vefa yokmuş bizim pederde de. Yazıklar olsun. Annemin emeklerini ben haram etsem olurmu acaba... Annemin mezar taşına onun soyadını yazdırmıcam... Babasının adını yazdırcam. Falcanın kızı diye. Bir gün tam eve giricem birileride çıkıyor eyvah dedim karşılaşçaz şimdi kaççak yerim de yok kabak gibi ortadayım :) Kabardım kabardım beni ufak tefek güçsüz ezik görmesinler diye sanki bana boyum bile uzamış gibi geldi o an. Höt dese Allah Allah diye dalacam, sopa yerim ama dövüşü düvüşü öldü desinler... Kapının diğer tarafındaki de durdu bekliyo o içerde ben dışarda nı nı nı nııınnn... Bir açtı kapıyı bizim birader oohhh dedim içimden sinirlerim boşalıverdi dizlerim titredi akşam akşam. O da bekliyor onlarla karşılaşmıyayım diye herhalde. Şerefsizim o nazar boncuğunu parçalıcam nazardan çatladı sansın gerzek. Ama onların evde olmadığı bir zamanı kollamalıyım. Yoksa peder bey fedailiğini yapıyo aşiftenin. Çocukalrıda varmış şeytan diyor git bul sizin ananız böyle böyle de. Ahhh aahhh içimden neler geçiyorda, bir gün hayalimde arabasını kocaman bir sopayla parçalıyorum bir gün aşiftesiyle beraber merdivenden aşağı yuvarlıyorum onları. Adalet istiyorum sadece, adalet.... Herkez diyorki acele etme bilemezsin onun da başına neler gelecek.... Ben çok bekledim kanımca annemin başına geldi gelen. Biz öldükten sonra mı gelecek adalet... Kimiside diyorki kadının ne suçu var. Bu bana hiç iyi niyetli bir kadın gibi gelmedi. Ben burdayım bundan sonra mesajını vermek gibi bir şey. Filmlerdeki kötü insanlar gibi aynı. Allah fırsat vermiyor verse kimbilir neler yapçak. Allah a çok şükür koca inasnlarız çoluk çocuk olsak yanmışız ıyyy...








Kendimi fena halde salmış durumdayım. Kilom aldı başını gidiyor 70 e dayanmışım dün tartıldımda şok oldum. Kendimden geçmiş bir halim var. Saçımı bile taramaz oldum. Üst baş dökülüyor. Kafamın içi bomboş her şey darmdağan, toparlanmaya nerden başlasam bilmiyorum.

1 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil