27 Ocak 2012 Cuma

Bulduumm Bulduum....

Bir projeye başladım işimle alakalı. Kim bilir kaç gecelik uykusuzluktan sonra nihayetinde çözdüm olayı. Anam ne kalın kafam varmış... Kaç gece bilgisayara öylece baktım durdum... Ama ben bu olayı seviyorum. Bu gün bir önceki günden hiç farklı bir şey yapmama rağmen dınkk diye bir ampul yanıverdi ve ewwweeet başardım. Hımmm tabi ben burlarda keşif yaparken paşacık alemlere akar olmuş. Gelmiş bide anlatıyo ayyy ayyyy ... Zaten hissiyatlı insanım antenlerim cazır cuzur ediyodu benim o gün daha gitmeden gidiceğini biliyodum, sölemesine gerek yoktu. Safa yatacaktım da itiraf etti. Amannn alıştık gari işlemiyo :))) Kendine yapar yapan.... Bana ne.... Üzmem kendimi. Üzülmemi bekledi çok bekler onlar eskidendi.... Ben şimdi kendi kendime başarımı kutluyorum. Birde beni suçlu çıkartması yok mu şaşırıyorum. Benim yüzümden gidiyomuş. Adam olaydın diyemiyoz tabi.... Neysee....

Ben gideyim şimdi tam keşfi yapmış iken ilham perilerim dağalmasın.....Dağalmayın uleyyn yettim gari....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder