26 Ocak 2012 Perşembe

Eyyytt

Dağalın uleyn....

Pek bir agresif oldum bu aralar. Ama haklıyım.... Bu sabah otobüs şöförüne çattım. Bizim otobüs engelli okulunun yanından geçiyor. Haliyle Duyma engelli, görme engelli, zihinsel engelli biniyor otobüse. Geçen bir çocuk bindi. 13 veya 14 tür yaşı... Kartını göstermedi diye bağrıyor adam. Çocuk anlamıyor çünkü duymuyor. Başındaki bereyi çekince cihaz çıktı ortaya adam hala neyin derdinde, hala anlatmaya çalışıyo. Çocukta adamın ağzını okumaya çalışıyo. Adamın şive zaten bozuk bir de hönkürdüğünden iyice anlaşılmıyo ne dediği çocuk peki dedi geçti. Çok kızdım o gün. Sonra bu gün yine engelli bir çocuğun annesine yaptı aynı şeyi. Kadıncağızda kendini savunuyor. Kimsede gıkını çıkarmıyor. Bende dedim kadına, şikayet edin arayın hakkınızı. Şoför diyorki kadına ben sizi Allah rızası için taşıyorum. Bababaaaa.... Var mı böyle birşey... Ulan senin elinde olsa taşırmısın ciğersiz. Sonra bana baka baka vatandaşta hep bizi suçluyor diyor. Yok artık yaaa... Uleen o kartı almak için o insanlar o hastlığı ispatlamak zorunda kaç tane heyetten geçiyorlar. Zaten hayatları zor daha da zorlaştırmanın ne anlamı var.

Bu şoförden kesin bir gün dayak yiyecem. Geçende de durağa girmeden gaza basıp gitmişti gene tartışmıştık. Sabah sabah elim ayağım titredi valla. hem tırsıyom hem konuşuyom :)))

İnsalar bela istemiyor ve bi şeymi oldu görmeyelim duymayalım bize bulaşmasın diye düşünüyor. Haklılarda... Çünkü adalet yok.

Öyle yani keşanlıyı izleye izleye bu hale geldim.:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder