22 Ocak 2012 Pazar

Bu gün

Selamlaar....

Bu gün bütün gün çalıştım. Evde ama işle ilgili. İşkolik olma yolunda ilerliyorum :)) Neyse ne kadar geri kalmışım aslında. Ne kadar çok yeni şey türemiş teknolojiden nefret etçem az kaldı. Her gün yeni bir şey icat edilirmi arkadaş bi oturun totonuzun üstüne. Deli mi dürttü sizi ben hala 1999 teknolojisiyle yaşarkken ve kendimi bir halt sanarken azıcık bir internet sörfü beni kendimden utandırttı. Bütün gün ablama vay arkadaş dedim ben uyuyomuymuşum neler icat olmuş niye haberim olmamış. Ahh kızım aahh dedim içimden paşanın derdi cart curt derken safım benim millet aldı yürüdü :)))

Şaka maka paşa bu bloğu buldu mu ne habire kendinden paşa diye bahseder oldu işkillendim haa. Çaktırmadım duymazdan geldim ama gözlerim bir an boing diye yerinden fırlamışsada hemen toparladım sankim. Paşaaa i love you :))) Battı balık yan gider nabalım.... O kadarda isim kullanmamaya özen gösteriyorum doya doya içimi döküyom şuaraya iki satır. Aaaa.... Neyse ayy yoktur inşallah öyle bişiii... Tüm kıskançlık krizleirmide döktüğümden bilemiyorum yani... Iyyy...

Neyse ben gidiim azıcık daha eşeleneyim. Allah ım yaa kafamda kalınlaşmış oku oku oku almıyo arkadaş bu nasıl iştir. Eskiden bi kere okurdum şimdi dönüp dönüp okuyom hala anlamıyom. Okunmuş pirinçmi yutsam napsam. Koltuk sallanıyoooo :)))

Hadi hadi kaçtım by....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder