19 Ocak 2012 Perşembe

Cupp....

Soğuuuk..... Bu kar olayı hoşta bu soğuk bize ters, racona ters... İlk defa bu sene kış manzarasını ilk görüğdüm anda ne muhhteşem demek gelmedi içimden. Baktım baktım annemin üstünüde örten bu kar bana bu sefer muhteşem görünmüyor dedim. Hissiyatımla oynadılar.... Sevemiyorum. Yahu üç kuruşlluk görsel keyfimiz vardı onuda elimden aldılar. Peder bey çok huzurluymuş yeni karısıyla... O karlar içime içime yağıyor. Vicdansız, vefasız..... Bir insanın ölümüne sebep ol sonrada huzurlu ol. Ahh adalet nerdesin. İçim kaynıyor kaynıyor.... Diyorum şöyle izbandut gibi iki adam bulayım dağatsınlar ağzını burnunu, daaa bize gelmez böyle işler dimi....

Kurtuluş Son Durağa gittim geçen hafta. Öyle yine moralim yerle yeksandı, kendime bir kıyak babında sinema ısmarladım.ilk kez yalnız başıma sinemaya gittim. Onu arasam işi vardıır bunu arasam misafiri varsıır berikinin sözü vardır. Pehh... Cevapları önceden ibldiğimden yalnız gideyim dedim. Yalnız başınada oluyormuş hatta arkada oturan 10 yaşlarında iki velette olmasa çok daha memnun bile olacaktım :)) Film öyle aman aman güzel değildi, yada benim tepem atık olduğundan pek sarmadı... Sadece bizim evin arkasında da bir kuyu olsa ve ordaki kişilerde bizim apartmanda olsa çok süper olurdu.... Cupp....

İşlere sarıldım. Çalışınca düşünmüyorum. İş manyağı olcam bundan sonra. Adımı sorsanız iş sölicem. Yeterki düşünmiyeyim. Geceleride artık gözlerim pes edene kadar işle ilgili dökümanlar okuyorum.... Bak gör yakında profesör olcam.... Meşhur olursam bizim pederi vatandaşlıktan çıkarcam...

O kadarda karamsar geçmiyor aslında hayat. Acın hep aklında bir yerde gün içinde cızlayıp duruyor inceden inceden... Ama elden birşey gelmeyince düşünmemeye çalışıyosun. Hem artık bırkalamanında anlamı yok... Yeni etkinlikler katmam lazım hayatıma. Biraz renk olmalı. Bakalım yapçaz bir şeyler...

Hadi ben işlerime döneyim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder