31 Aralık 2011 Cumartesi

Ho ho hooo oh ooooo

Way be 2011 in bana hayatımın kazığını atacağını hiç bilemezdim. 2012 ye gene beklentilerle giriyorum. Neden hiç bitmiyor isteklerim. Hayatlar biterken benim ki hala devam ettiği için mi... Korkarım yaşadığım sürece hep bir şeyler isticem. 2012 de biraz huzur annem için yapacak bir şeyim yok kalanların kıymetini bilebilmek isterim. Huzur huzur huzur....

Dün eve mısır patlatma makinası aldım. 30 tl aaaa ne kadar güzel bişimiş.Pratik. Ama tabi önündeki tabaktan çok yerlere püskürttü :)) Birdaha kine kocaman bir sininin içinde yapacağız. İstediği gibi döküp saçabilir.Makina el kadar ama bir seferde o kadar çok yapıyorki artık akşam ye ye yee oooohhh. Anneciğimi az bunaltmazdım hadi bana mısır pırtlat diye.... canım benim şu yaşıma kadar hiç reddetmedi. İşte herkez anne olamıyo onda o anaç duygu vardı. Onun zamanında alaydım ne sevinirdi. Şimdi ne alsam aklıma hep oda görseydi geliyor. Yılbaşı için ışıklar aldım. Ağacım yok gerçi koltğun birini sarcam :) Tombala aldım zorla tombala oynatacam millete :))) Cazibeyi seyretcem muhtemelen.... Patronda harçlık verdi ee daha ne olsun.... Fırında hindimiz yok ama fırında tavuğumuz var :))) Yavv şu hindiyi merak ediyorum bi gün alıcam mutlaka.... Kıvanç tatlıtuğ o yaşına kadar havyar yememiş bende hindi yemedim :)))

1 yorum:

  1. evet ya anneler dayanabilir mi evlatlarına ... nur içinde yatsın anneciğin

    YanıtlaSil