27 Aralık 2011 Salı

Tesadüf

Böyle sıkıntılı zamanlarda hep tam boğuldum boğulcam derken bir umut ışığı peydah oluveriyor. Gene öyle oldu. Kirayı dert ederken bir haftalık bir toki satışına denk geldim. İşe bak ki tamda aman Allah ım ne yapacağız şimdi derken. Çok aklımıza yattı. Az bir kredi çekerek bankadan halledilebilir bir şey. Ama sınırlı sayıda olduğu için biraz daha şansa ihtiyacım var. Elli tane evrak toplamam gerekiyor öncelikle. Bakalım yarın ki koşturmacam bu olacak. Hayırlısı neyse o olsun. Allah alır dener verir dener demişler. Her ikisinide bildiğimden olsun olsun olsun sun sunnnn diyemiyorum. İçim diyor ama dışa şettirmiyorum çaktırmıyorum. Çünkü öyle diyince olcağı varsada olmuyo işlerim. Çaktırmadan istiyorum :))) Ayyy oluverirmiş. Hadi Allah yardımcım olsun.... Amin ... Umutlandım gene bak şimdi çiçekler yeşerdi gene :)

2 yorum: