29 Aralık 2011 Perşembe

Son Umudum Milli Piyango

Toki işi yalan oldu. Bir telefon trafiği yaptım Bankalar ne iş yaptıklarından habersiz... Biri diyor halk bankası takip ediyor halk bankası ziraat bankası diyor. Akşama kadar ikisi birbirine o şubeden o şubeye paslayıp durdular beni. Nihayet biri dedi ki daha ilk gün tüm satışlar yapılmış. Akıllı düşünene kadar deli dağları aşarmış :))) Biz kredi mi çeksek, toki iyi mi, istiyomuyuz gerçekten, taksitler belimizi büker mi derken ohoooo.... Millet dağları aşmış. Neyse kısmet değilmiş....

Bu akşam 3 tane piyango bileti alcam. 40 trilyon bana çıkarsa Türkiye nin heryerinden bir ev alcam :))) 40 trilyooonn ohooooo.... Yetmedi sülalemdekilerede alırım.... Kalan parayıda faize yatırırım... Harama üstüne haram... Aç tavuk kendini arpa ambarında görürmüş misali.... bizim pederinde suratına bir tomar para fırlatırım al bu parayı kaybol derim muhahahahaaaa.... Amaan ne zevkli olur. Dünden beri bunun hayalini kuruyom.... Bizim patronda benim yanıma çalışır artık ehehheee... Yaz kızım.....

Ah bir zengin olsaam yabadaba daba daayyy...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder