22 Şubat 2012 Çarşamba

Fetih 1453

Selamlar...

Ohh be nihayet gidebildim. Sözle paşa götürecekti. Başım ağrıyo dedi sıyrıldı. Üç saat olduğunu öğrenince yok efendim beni o kadar geç saatte eve bırakamazmış. Benim adıma hesap yapma dedim. E benim işlerim kem küm pıss tıss, öyle de o zaman dedim. ne beni düşünüyor gibi yapıyon dimi ama yani :))) Bende kendim gittim her zamanki gibi tek ve tek başıma. Tam bilet kuyruğundayım gene yer kalmamış. Tek kişilik yer varmış önümdeki sevgülüler giremediler bende biletçi çocuğa ee o benim kısmetimmiş dedim :)) Çocuk güldü. Bak paşasız gezmenin faydaları. O olsaydı giremicektik. Akşam 9:30da girdim sinemaya yalnızım e biraz tedirgin oldum tabi. İki dallamanın arasına düşersem diye.. Allahtan sıram en ön ve en sondaydı :))) Yanıma da iki ergen geldi. Bana bakıp bakıp durdular :)) Ayy bu yalnıııız dediler herhalde. Valla öyle kardeş :))

Film güzel ve geç yapılmış bir film. Tarihini bizim kadar az tanıyan bir millet yoktur. Bilgisayar animasyonu olan kısımlar çok bariz ayırt edilebiliyor. Acemiyiz acemi... İnsanların ayakları asfalta batıyor gibi yürürken :))

En ilginci şu bizim İffetin tecavüzcü Cemili Ulubatlı Hasan olmuş. Ayy o filmi izlerken adama etmediğim laf kalmadıydı. Aman bunun nesini beğeniyolar yüzünün geometrisi kaymış bile dedimdi :))) Şimdi bu filmde adeleli adeleli yani üfff dedim yani :))) Gladyatör gibi olmuş valla. Hele o kılıçla dövüşürken birazda Street fighter ı anımsattı hani şu eski atari oyunlarında vardırya :))) Ayyy Mehmet Hanın oğluna sarıldığı sahnede ağladım valla... Yanımdaki ergenlerin diline düşecem korkusuyla saklayarak tabi. Filmde Hasan Hasan diyolar ulan kimdi bu Hasan diyoru tarihte. Meşhurdu ama teee ikinci yarıda jeton düştü bende aaaa Ulubatlı Hasaan ... Biraz tarih kusam iyi olcak. Ama sanki biraz tadı damağımda kaldı bu filmin. Peki sonra ne oldu diyesi geliyo insanın. Şu padişahın el hareketlerine bittim valla. Şöyle elinin tersiyle sinek kovalar gibi çıkın demesi yok mu.Ben bayıldım bu filme.

Tabi 12:30 da bitti. O saatte bomboş ve karanlık yollarda acayip tırstım. Gölgemden bile korktum. Sırtımdaki laptop çantasının haşırtısı bile beni yerimden hoplatmaya yetti. Son sürat kan ter içinde kalarak eve vardım ve nakavt. Ben çok beğendim ama ....

Kesin diyorum ikincisi çekilir :))) 2. Fetih 1453 oluuur niye olmasıın.... Adamlar kesin bu filmden sonra zengin olmuştur. Tiyatroda yer gösteren çocuk diyorki film başladığı günden beri ben bu salonda boş koltuk görmedim.... Ki kaç salonda birden oynuyor. SÜper....Devamını bekliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder