25 Şubat 2012 Cumartesi

Selamlar...

Puuff canım çok sıkılıyor. Herşeyi bırakıp kaçmak istiyorum.Laptopum çayım masam aynı bu vaziyetteyken bir koşu kaçasım var. Hiç bir şeyi yanıma almadan. Beni bağlayan maddi engeller dışında ne var ki. Gergin tel gibiyim. Çoğu zaman kendime şaşıyorum. Daha naif olabilecekken niye böyleyim diye. Mesela arkadaşa kızdım az önce erken çıkıcam dediğim halde erken çıkabilir misin diyor en az altı kere sordu altı kere söyledim... Köle miyim tutuklumuyum çalışçak kafa yok bu gün bende. Hiç yok hemde... Çıkabilirrim dedikten sonra niye beş kere daha soruyorsun. Bende delleniyorum haliyle. İnsanlar mı daha da bir yoruyo acaba. Tuz biber eker gibi yaraya. Ses tonum kabalaşıyor ne gerek var. bardak ağzına kadar dolu her şey son damla oluyor... taşıveriyorum. Kimse anlamak zorunda değil dimi. Ne iyi gelirki kitap mı okuyacak enerjim yok bu aralar. Aldığım bir sürü kitabın sadece bir kısmı okunmuş bırakılmış... Bunlarda geçer dimi hep akıp gidiyor zaman. Nerden nereye annem gideli 7 ay oldu. Hala kapıyı çalsam açıvercekmiş gibi. Haksızlık diyorum başkada bir şey demiyorum. Öyle bir özlüyorumki tarifi yok.

Neyseee.... Ben gidiim iki satır daha çalışıp dışarı atayım kendimi....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder