8 Ekim 2011 Cumartesi

Anlamsız

Şimdi herşey anlamsız geliyor. Annem varken derdim yokmuş yani o sorunlar o dertlendiklerim çok boşmuş ben abartmışım. Şimdi boş ve anlamsız hayat. Olmuş olmamış bir amacım kalmadı. Artık korkuyorum yaşamaktan. Evlenmekten çocuk sahibi olmaktan, isterdim hep ama şimdi anlamsız geliyor ve korkutuyor. Aynı olmayacak gibi bundan sonra hiç bir şey. Olmadı böyle hiç olmadı. Çok haksızlık bu... Annemi öldüren katilin ehliyetine bile el koymadı bu devlet ve daha öncede bir kazaya karışmıştı o insancıkta 30 yıldır felçli. Daha kaç kişinin canını yakması gerekiyor. Hatırlamıyorum deyip yırtıyor mahkemede. Ne kolay kabulleniyorsunuz. Çok kinliyim madem bu kadar kolay bende araba alıp onu ezicem lime lime edicem. Dünyayı bir pislikten temizlemiş olurum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder