23 Ekim 2011 Pazar

Nerde kalmıştık.....

Nerde kalabiliriz hep aynı yerdeyim yerimde sayıyorum :)

Neyse bu cıvık girişi telafi edeyim. Bir kaç gün içerisinde ne kadar çok insan öldü. 24 şehit sonra 3 şehit daha arada bir kaç tane daha.... Yirmili yaşlarda çocuklar.... Çok acı.... Bu günde Van da deprem... Ama benim acımdan fazla gelmiyor hiç bir ölüm acısı.... 99 depreminde o insanların hali günlerce rüyalarıma girmişti. Haberleri izlerken oturup ağlardım. Şimdi haberlere bakıp bakıp anneme yani kendi derdime üzülüyorum. Duyarsızlaşıyor muyum? Onsuzluğa alışamıyorum :(( Ayyh bana kalsa haberde izlemem ya.... Her ölüm haberiyle annem geliyor sadece aklıma....

Hayat bir şekilde devam ediyor. Ölene kadar yaşıcaz sanırım. Paşayla bastığımız pause düğmesi hala basılı. Bunu kendisi istemişti bende kabul etmiştim.... Ama tuşun basılı kalması paşada kısa devre yaptı :) Bana ihtiyacın var, diyo ama benide yanına yanaştırmıyosun diyo. Haklı ona ihtiyacım var, hatta herkeze ihtiyacım var. Ama sırf ihtiyacım var diye kimsenin yanımda olmasını istemiyorum. Ayy çok arabeskim sanırım..... öööf bilmiyorum.... Zaten kafam bi dünya birde onu düşünemicem. Evlenince görecekmişim günümü. Evlenmek dedi, bunu bu kadar abuk bir şekilde söylemesi bi yana, bunu duymak için bunları yaşamam mı lazımdı.... Ayy dedim bana hayatı dar edeceksen hiç zahmet etme. Peehhh.... İçimde yaprak kımılda mıyor....


Şu an şunları yazmamdaki tek amaç pazartesi sendromu. Pazar günleri uyumazsam sanki pazartesi gelmeyecekmiş gibi hissediyorum. Saat duuuur lütfeenn..... Pazartesi sendromu bütün pazar beni strese sokuyor yetmiyormuş gibi birde gece uyutmuyor.

Geçen hafta arkadaşla sinemaya gittik. Çelik Yumruklar. Süperdi yaa.... Aslında başka filme gidecektik ama gittiğimiz yerde yokmuş. Bu filmide görevli kız tavsiye etti. Çok istemeyerek ve çok ön yargılı olarak girdim filem ama harbiden çok beğedim. Küçük oyuncu çocukta ne kadar sevimliydi öyle. Bir ağlama sahnesi var benimde gözlerim doluverdi.... Çok çok çok beğendim şiddetle ısrarla tavsiye ediyorum.... Gidin izleyin.... Tam bir aile filmi... Hem çocuklara hem büyüklere.... Ayy böyle sevinçli coşkulu çıktım sinemadan. Eve gelene kadar yollarda sırıtarak yürüdüm....

Bu arada çalıştığımız firmalardan birinin sahibi bana asılıyo sanırım tabi ben bu kalın kafalılıkla anlamam baya bi zaman aldı.... Normal normal iş konuşurken sesin billur gibi geliyo falan diyo ben telefondan herhalde diye düşünüyorum.... Sonra yemek teklifi gelince anladım çaktım ben durumu :) Amaaan ben dünyada değilim dokunmayın bana. Saçma sapan bu insanlar yaa... Nasıl bakcaz şimdi yüzyüze.... Abuk abuk konuşmalar.... Yok bir de evime yakın bir yerde her gün önünden geçiyorum şimdi karşılaşmamak için yolumu değiştiriyorum.... Sanki nolcaksa da amaan sıkıntı veriyo bana böyle şeyler... ıığğykk... paşaya anlattım çok bozuldu :P kıskandıın mıııı.....

Bu haftada bir arkadaşıma gidicektim çocuk sevmeye, 7 aylık bir oğluşu var daha görmek nasip olmadı.... Faceden fotolarına bakıyorum tam ısırmalık bişi.... Ama birlikte gidiceğimiz arkadaş beni aramadı, bende onu aramadım... Temizlik yaptım bütün gün. Kitap okudum, 1 kadın 1 erkeğin bilmem kaç tane bölümünü bir arada izledim. Çok seviyorum bu diziyi yaa.... Demet Evgar harika bir kadın bayılıyorum. Emre Karayel lede süper bir ikili olmuşlar. Normal kanallarada böyle kaliteli sitcomelar gelse keşke. Böyle mi yazılıyo bu sitcome :P

Bu aralar rejime verdim kendimi. 4 kiloda verdim yani. Ama sanırım bu gün bir kiloyu geri aldım :)) Benim yaptığım rejimden ne olur zaten :)) Neyse.... Bir kaç hafta sonra çoook zayıflıcam ve hemen bütün kıyafetlerimi atıp yerine güzel ciciler alıcam.... Hayaller hayaller... Saçımı boyatıcam. Makyajsız gezmicem. Seneye yazada spora başlıcam :P Planlara gel.... Ben yapçam bunları....

Neyse.... Çenem düştü gene.... Hadi ben kaçtım uykum geldi yaaaa, yarın biiirrrr sürü iş beni bekler.... Saat gene bir oldu.....Mucckkkssss....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder