25 Ekim 2011 Salı

Dejavu

Yeaap ewt dejavu halindeyim.... Kozmetik merakım aldı yürüdü gene.... Paşanın kredi kartına geçiş yaptım. Pause kuralları dahilinde sadece kredi kartıyla görüşüyorum :))) Neyse tonlarca para harcadım cilt bakım ürünlerine. El kremi aldım Neutrogena hani balıkçılar kullanıyormuş onlara bile iyi geliyormuş.... Garnier yüz temizleme jeli ve göz makyaj temizleme sütü.... Ya bu garnier benim için üretilmiş diye düşünüyorum. Diğer markaların en iyisi bile bende sivilce yapıyorken bu harika.... Bir kaç oje vs... Tırnak üzerindeki ojelere baskı yapan makinadan da istedim paşa lafı yapıştırdı.... Sen önce doğru düzgün oje sürmeyi öğrende dedi onu da alırız :))) Haklı galiba ben niye beceremiyoruum... Dün gece defalarca denedim oje sürdüm sildim sürdüm sildim yok olmuyooo.... Anladım ben yetenek işi bu. Ama kafaya koydum başaracağım. Şimdi kafayı bunlarla bozdum.

Bir kaç gün sonra Antalya ya gidicez. Paşanın işleri var, bende onunla gidicem biraz değişiklik olsun. Pause tayız aklımda..... O iş görüşmelerini yapacak bende orlarda takılıcam..... Oooohhh gel keyfim gel. Ama patrondan izini koparabilmem için çook çalışmam gerekiyo çoook.... Şu elimdeki iki projeyi tamamlarsam izni koparırım..... Bakalım bakalım ne olacak.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder