3 Ekim 2011 Pazartesi

Düğün

Dayı oğlunun düğünündeydim hafta sonu. Cümbür cemaat herkez ordaydı. Annem hariç... Hissedildi yokluğu.... Herkez buruktu ama yapçak bir şey yok. Dayı oğlu benle yaşıt. Evlendiği kızı kaç senedir almaya çalışıyo ben artık sayısını unuttum abuk sabuk adetler yüzünden uzadıda uzadı. Ne kadar zorlaştırıyor bu insanlar hayatı. Allah mesut etsin inşallah çok uğraştı almak için. Düğün bitti damada apmadıkları kalmadı gençlerin ben ilk defa ömrümde böyle şeyler görüyorum. Sabah kadar sokmadılar gelini eve gelin arabada bekledi saatlerce. Damat menemen yaptı çorap yıkadı. Ayy o ağır abiden hiç ummazsın ama :))) Onun o halini videoya alcam diye zatüre oluyodum. Şu an her kemiğim ayrı ağrıyor. Koli koli peçete taşıyorum yanımda. Yatıp uyusam çok iyi gelcek akşamı iple çekiyorum. İşte böyle düğünüde atlattık çok şükür. Başka bir etkinlik kalmadı görünürde.

Spor olayını askıya aldım şimdilik. Eve yakın bir salon daha buldum. Hem daha uygun hemde yol problemim olmayacak. Ama çalışanlar bir acayip. Bööyle balonla şişirilmiş gibiler. Tırstım. Kızların saçlar simsiyah dudaklar kıpkırmızı ten bembeyaz vampir gibiler. Yani sırf tipleri yüzünden tereddütte kaldım. Komik ama şimdi gençlerde bir tuhaf ne biliiim maazallah satanist matanisttir... Yerler beni felam maazallah.... Ama ilk baktığımız salon harbi güzel mekan... Bakcaz artık....

Hadi ben çalışayım para kazanayım demi....Bye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder