20 Kasım 2011 Pazar

Ben ne çamlar devirdim!..

Yorucu bir haftaydı. Bir sürü çamlar devirdim. İhmalkarlıklarım dalgınlıklarım ayağıma dolandı. Bir müşteriye nerdeyse 15 milyarlık zarar verdim. Telafi edilebilir gibi duruyor ama edilmeyedebilir. Bir bu eksikti... Patron hiç sesini çıkarmadı hoplayıp zıplayarak tepinerek bağrınacağını düşünüyordum gık demedi... Zararın telafi olmayan kısmını karşılayacağımızı söyle dedi.. İşler bu kadar durgunken. Ooff Allah ım offff... Bunun ezikliği ne yapabilirim in stresi ile kendimi çok kastım gece gündüz kendimi cezalandırmak için çalıştım. Tabi bir yerde kayış koptu. Aşırı stres üzüntü ve yorgunluk... Sonunda boynum kasılıp kaldı. Yaklaşık dört gündür boynum işlevini yitirdi. Bütün boyun kaslarım kasılıp kalmış gibi.

Hafta sonu hiç gelsin istemedim hem çok yorgundum hemde bir yalnızlık korkusu yaşıyordum. Hafta sonu herkez sevdikleriyle pikniğe gidiyormuşta ben evde bir başıma zindanda kalıyormuşum gibi bir psikolojiye sokmuşum kendimi. İşten çıktım eve gitmek istemiyorum... deli miyim neyim... düşündüm düşündüm içki içeyim ben dedim. durduk yere... gittim markete almaya utanıyorum alacam ama rafları düzenleyen bir çocuk var rafın önüne gidiyorum bakıyorum çocuk orda yolumu değiştirip bir iki başka raf gezip sonra tekrar oraya gidiyorum .iki üç pike yaptım baktım çocuğun gideceği yok ammaan dedim sorarsa babama alıyom derim. Hımm light bira :) Babamda light... Kim sorcaksa kim kimin umrunda.... Aldım kızara bozara bir an önce marketten çıkma derdindeyim. Kasada uzuun kuyruk aksi gidiyor her şey aksi... Önümde tesettürlü bir teyze elimdeki suç aletini nereye saklıcağımı şaşırdım. Ne olmuş yani ne var yani diyorum içimden :)) Deli olabilirim.... Arkama bir baktım bir abla bir araba dolusu bira almış... Onu görünce rahatladım biraz. Birayı almak bir dert eve sokmak bir dert. Ablamlara gideceğim için birayı çantamın en ücra köşesine sakladım. Kazara görünür mörünür diyede iyice sardım üstünü. Eve geldim bu sefer içim içimi yiyiyor ya niye aldım içmesem mi günah yahu dualarım kabul olmaz mı acaba ikilemi ile ablamda geceyi ettim. Sonra eve gidip bir kereden bişi olmaz dedim. Hem yeni aldığım kitabımı okudum hem de bira mı içtim... Kitapta bir sardıki sormayın. İçki ne işe yaradı derseniz hiç bir işe yaramadı. Hatta hani alkolün bir başdöndürme hoşluk halleri vardır ya o kadar bile etki etmedi. Sadece uykumu getirdi. Eeee niye içtim şimdi ben bunu günaha da girdik boşu boşuna diye söylene söylene yattım uyudum :))

Okuduğum kitap Türkan Saylan Tek ve Tek Başına. Hani diziside vardı. Çok beğenip takip edememiştim. Yahu bu kadın nasıl bir kadınmış böyle. Ben bu ergenekonmudur nedir hala ne olduğunu çözemediğim zırt pırt o tutuklandı bu sorguya alındı haberleriyle varlığından haberdar olmuştum bu kadının. O da çok yaşlı olduğu için dikkatimi çekmişti. Bu kadar yaşlı bir kadınla üstelikte hastaymış ne diye uğraşırlar diye düşünüyordum. Sonra dizisiyle yaptıklarını bildikçe şaşırıyorum ne insanlar varmış be diyorum. Bu kitapla o kadına daha bir hayran kaldım. Ve anladım idrak ettim kimsenin hayatı dört dörtlük değil. Demekki herkezin sorunları var. Ama örnek alınacak bir yönü var bu lider ruhlu insanın o içine kapanmamış. Benim derdim sıkıntım sorunum var deyip insanları kendinden uzaklaştırmamış. Kendi sorunu varkende başkalarına yardımcı olmaya çalışmış. Hımm bendeki eksik yön. Yakaladım kendimi. Ben kendi hayatımda niye sevgilim adam gibi değil, niye benim ailem böyle diye kendimde boğulup durdum ömrümce. Ama Ayşe Kulinin kitabını okuyunca bu yaşımda anca idrak edebildim yaşadıklarımın doğal şeyler olduğunu. Aslında ne abuk sabuk şeyler yaşanıyor dimi dünyada. Allah ıma şükürler olsun demem lazım.

Ne anlatcaktım unuttum ama bunları anlatmıyacaktım :)))

Boynum hala ağrıyor, yarın yoğun uzuuun bir gün olacak. Şimdide işe gitmek istemiyorum hadi bakalım :))) Bir biram daha olsa keşke....

Bakalım bu hafta zararı telafi çalışmalarım devam edecek. Allah yardımcım olsun. Sizede hayırlı bir hafta olsun...

2 yorum:

  1. acil şifalar en güzeli sevilen eleman olduğunu öğrenmek galiba kovulmamışsın çünkü...
    güzel ve ferahlıklarla dolu bir hafta dileklerimle...

    YanıtlaSil
  2. Sağol canımcım Allah razı olsun, iyi dileğin gerçek oldu... Sorun telafi edildi çok şükür.Tamamen Allah yardım etti diye düşünüyorum... Böyle bir durumdan kimse kolay kolay sıyrılamaz. Çok şükür her şey düzeldi... :)))

    YanıtlaSil