26 Nisan 2012 Perşembe

Zaman zaman

Selamlar efenim, yaz iyice gelmeye başladı ama hala serin güneşin altı sıcak ama evlerin içi serin.. Aahhh yaz geldi ben hala şişmanım ühühühüüüüü.... Spora bir iki gün işleri bahane ederek ara verdim. Çok aşırı yorgun hissediyorum kendimi. İşlerde çok ve stresli idi... Çok şükür teee ne zamandan kalma işlerim bile bitiverdi. Bazen sihirli bir şey hallediveriyor sanki işleri :))) Benim dışımda sanki her şey. Bu aralar internetten sinema izleme olayına taktım birde üç gündür Benjamin Button ı izlemeye çalışıyorum.... Çok duyup bir türlü izleyemediğim bir filmdi. Nihayet izlemeye başladım ama dediğim gibi çok yorgunum bu gün üçüncü gün olcak hala filmin sonunu görmedim.... İşler yüzünden eve laptopla gidiyorum gülle gibi ağar geliyor azıcık işe bakayım desem evde ne mümkün... ben odamı görür görmez iyice mayışıyorum... Azcık kaykılıp film izliyeyim sonra yarım saat dinlensem yeter sonra çalışırım diyoruum gözlerimi sabah açıyorum.... Bahar yorgunluğu böyle bir şey herhalde... Ayyy filmi anlatacaktım... Tam böyle bu aralar hayatla ilgili içimden geçen cümleleri filmde duydum... Çok yaratıcı bir film olduğu kesin. Ben daha filmin ortalarındayım o yaşlı çirkin adam Brad Pitte dönüştü yaaa.... SOnunu çok merak ediyorum.
Erkekler bu dünyada ekstra şanslı... Hayat onlara güzel... Birde bu filmin kadın versiyonunu çekmeliler bence.... Mesela bu yaşlı adam rolünde çekiciliği olan bir adam yaşlı kadınların yüzüne kim bakar yahu.... Neyse baş ağrısı artı yorgunluktann bol bol saçmalıyorum bir kahve içip kendime geleyim nitekim işler beni bekler.... Öpüldünüz anacım bye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder