5 Nisan 2012 Perşembe

Müşteri her zaman gıcıktır

Dertleşmeye geldim gene....

İşler yoğun ben yorgunum. Sabahları 6 da kalkıp gece 1 de anca yatakla kavuşuyorum.... Araya bir de sporu kattım tam oldu.... Akşam iş çıkışı koşarak spora gidiyorum ve çok yoruluyorum.... Başta şikayetçi değildim kendime eğlence bulmuştum ama şimdilerde bu tempo beni iyice yormaya başladı...

Bir de müşteriler gıcığın önde gideni. Sizden bir hizmet alıyorlar zannedersin adam firmayı satın almış... onuda yapalım bunuda yapalım ne yaptık bitti mi okus pokus yapıyoruz sanıyorlar herhalde.... telefonu icad edene saymadığım kalmıyor böyle zamanlarda.... adam şöyle hayal kuruyo bu boş oturuyordur şimdi arıyayım iş vereyim hemen yapsın. Yok öyle bir şey hemserim sen gibi kaç firmanın işini yapıyorum ben birde kendimle uğraşıyorum arada....velhasıl zor...adam ne istediğini bilmiyor kendi işini bana soruyor. Siz nasıl bir şey düşünüyorsunuz diyor. ben yatıp kalkıp senin işin hakkında projeler üretiyordum zaten tek derdim sendin... diyemiyosun tabi... atıyorum çanta alacaksın kafanda bir yapı vardır dimi spor mu olcak abiye mi büyük mü küçük mü en azından bi şekil vardır kafanda adam beyninde taslak oluşturmamış benden bir şey bekliyor birde öyle bir şeyki siz bunu yapın diyor anında istiyor yani... abra kadabraa... pofff... bende isterdim sırf senin çenen kapansın diye.... amma velakin yok öyle bir şey.... elimde mevcut bir iş var zaten sen araya lömbürt diye girip benim işleyişimi tarumar edemezsin hemşerim.... ayyy adam burda olsa yolcam saçını başını... bak bu firma sahiplerinin tavrı değildir. Bu patronuna yaranmaya çalışan, ben önemliyim, bak ne işler başarırım derdinde olan ayak takımının iş güzarlığıdır. Adama proje için 1 ay süre verirsin okeyleşirsin. Adam senden bir haftada tamamlanmasını bekler... ben diyorum kafadan bir yıl süre verelim nasıl sa bir ayda bitirtirler bize ite kaka....

Böyle yani gideyim de çeneleri kapatmak için çalışayım.... vatan sana canım feda.... beni sizler var ettiniz... arzular şelale.... kısa devre oldum gene hadi ben kaçtım byee...

ayyy dur şunu da ekliyeyim spor olayları azcık fayda etmeye başladı gibii gibiii 69.2 den 67.6 lara düşebildim... Çok yavaş veriyorum ama bunada şükür en azından veriyorum 2 buçuk haftada 1.6 kg anca gitti.... kollarım bıngıl bıngıldı baya bir toparladı birde benimde belim varmış biliyo musun.... derinlerde bir yerde azcık belirdi... Olcak inşallah olacak :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder