30 Ocak 2011 Pazar

House M.D.

Ahh nerde böyle House gibi adamlar. Hem sempatik hem akıllı. Bakışları muzurluk dolu. Herşey Housa bağlı. 10 tane doktor 1 House etmiyor :)) Efsane olduğunu biliyorum ama gerçek olsa kesin gidip yanyana bir fotoğraf çektirirdim. Pazar sabahına house izleyer başladım ki beynimdeki paşa tramvasını o giderebilir sadece.


Paşa o gün işten geç bir saatte dönmüş. Kızın ailem merak eder deyip evine dönmüş olacağını düşünüyordum. Hiç aramadım hatta telefonu kendimden iki oda uzakta tuttum. Keza geçmişte çok suç üstü yapmışlığım var bir işe yaramıyor. Tecrübe konuşuyor. Beni geceye doğru arayıp arayıp X i evine bıraktım dedi. Saçlarımın tam uyumaya çeyrek kala diken diken olması bundan sebeptir... Bir kahvede ikram etmiştir artık diyesim geldide dilimin ucunda tutuverdim. Hırrrr..... Neyyse yattım uyudum sabah tesadüf mü diim ne diim tam karşımda kız. Noo noo nooo dinlemek duymak istemiyorum. İki elimle kulaklarımı kapayıp bağara bağara şarkı söylemek istiyorum. Neyseki bir şey söyleme gereği duymadan yanımdan seyirtip gitti. Artisstt..... Ama yinede biliyorum sorun bende benim beynimde. House gel al o bölmeyi pleasee...


İyi haberlerde var tabi dişimin kanal tedavisi bitti. Ve hiç korktuğum kadar acımadı ve en süperi iğne diye bir şey yoktu :D İğneden korktuğumu daha ilk karşılaşmamızda laf arasında söylemiştim doktora. Peki bunu nasıl başardı bu adam :))) İşin ehli işte. Ve siyah dolgu yerini beyaz kaplamayla değiştirdi. Evdekilere gösteriyorum bana arkadaki siyah eski dolgulu dişimi söylüyorlar :))) Adam süper iş yapmış yani farkedilmiyor bile. Ve o korkunç ağrıdan kurtulmak paha biçilemez. Şimdi sadece iki dolgu kaldı. Bir cesaret daha gösterip onlar içinde gitmeli.


Yapılcak çok iş var kaybolan ehliyetimi çıkarttırmalıyım, paso almam lazım ve bir kursa gidip insan içine karışmam lazım. Spor yapmam lazım.

Az önce biri aradı ingilizce konuştu. İngilizce biliyormusun diye sordu ingilizce olarak. Anlıyorum ama konuşamıyorum dicektim ki adamında Türkçe bilmediğini farkettim :))) Allah Allaah... Adam soruyor yöneticiyle görüşebilir miyim. Şimdi nasıl anlatmalı yönetici şehir dışında. Öööyle gözüne ışık tutulmuş tavşan misali kaldım. Oooo okeey okeey babayyy dedi kapadı :)))) Kesinlikle içinden moron demiştir. Ben keklendiğimi birinin benle alay ettiğini sandım ilk başta o yüzden çokta ciddiye almadım ama ba bayy deyip kapatınca harbi yabancı biri aradı galiba diye düşünmeye başladım bilemiyorum şüpheli.... Adama nerden arıyorsunuz diyorum anlamıyor. İngilizcesi ne la bunun diye düşünürken aklıma where are you from geliyor. Yok laa bu nerelisin gibi bişi. Hay Allah karizma yerle yeksan. Ben bunları beynimde evirip çevirirkene adam kapadı :))) Kurs diyodumya ihtiyacım olanı buldum sanırım İngilizce kursu :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder