25 Ocak 2011 Salı

Psikopat Müşteri

Zaman geçiyor... Ocak bitti bile. İşler hala yoğun maşallah diyelim ama perişan olduk beaa.... Gece gündüz çalışıp yetiştiremiyoruz. Laptopu eve işe taşımaktan kambur kalacam :))) Çok şükür çoook....

Günün olayı psikopat müşteriydi. Adamla geçen yıl çalışmıltık bir tanıtım hazırlamıştık. Adam kuş hastası. Yok yok öyle böyle değil kuş peşinde ülke ülke dolaşıyor. İngiltere belçika :P Harbi diyorum sıyırmış.... Dükkana girmesiyle başlıyor anlatmaya, nasıl gidiyor dediğine pişman ediyor adamı. Bütün hayat hikayesini en yüksek sesten anlatıyor. Arada müdahale edip sözünü -balla- kesmek istesekte bizi duymuyor. Aynen devam amcam.... Ben bişi farkettim bu gün, hipnoz yeteneği var amcanın o kadar kesintisiz konuşma ve pazarlıkların ardından ben adama ilk ne dediğimi unutuyorum. Adama olmaz yapamayız yoğunuz derken adam işi bize kakaladı gitti. Beleşçi tayfasından. Varya bişi söyliyeyim mi nerde böyle kalantor abiler hepsi böyle avantacı. Eee öyle oluyormuş bu işler. Küçük esnaf daha delikanlı tabi belli olmaz da bu işler garip yahu. Ne bileyim bakkala gidip bir ekmek alsan parasını vermeden alamıyon dimi. Burda başka şeyler dicedim ama unuttum şimdi yarın gene gelcek gene kızarsam aklıma gelir belki. Patronda adama çok bilendi. Ama ses etmedi. O gidince bana çemkirdi :)) Tartışmasın çirkef müşteriyle diye bu gece adamın işini bitirmem lazım. Sabahta teslim eder ipleri keserim. Başarabilecek miyim acaba. Rest çekeyim diyorum... Elimde paralanmaz umarım :))

Oooof uykum var, işim var, kitap okuyasım var herşeyi aynı anda yapasım var. Oooof ne huzursuz bir ruhum var :))) Kendimle başedemiyorum. Neyse ben hepsinden biraz biraz yapiim bari. Şimdi biraz uyiiim sonra kalkar biraz çalışırım...

Osmaan ne tatlısın sen yaaaa....Cemile balıkçıyla evlensin evliya gibi adam bee, carolinde alinin başını yesin :))) Türkanı oynayan kız ne kadar güzel hiç tanımıyordum şimdiye kadar. Mehmet Ali Alaboranın eşiymiş. Ne şanslı adammış o. Dizi moduna girdim birden. Hadi ben kaçtım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder