6 Ocak 2011 Perşembe

2011 Uğurlumu Geldi Acaba :)

Bu aralar işler iyi maşallah. Biriken işler bir anda bitiverdi. Gözümde büyüyen o dağ gibi iş nasıl bitti hala inanamıyorum. Patron beni şaşırtıyorsun demeye başladı :))) Adam Allah Allah diye diye bir hal oluyor. Valla ne oldu, bir anda süper girl oldum sanırım elimi attığım iş çözülüyor. Müşterilerle didişmeden işleride teslim ettim memnuniyetleri her cümlelerine yansıdı patrona övgüler gidiyor. 2011 bomba gibi geldi ehehehee.... Valla 2011 e girdik her şey düzeldi. Paşa hariç :))) Yaw buraya yazmak için içimden bir atasözü geçti ama şöyle bir şeydi eğri ağaçtan doğru odun olmaz. Böyle bir şey var mıydı.... Google da arattım doğrusunu yazayım diye, google bulamadı bak. Bak yoksa bu laf benimdir haaa :)))

Sabah bir duş alayım dedim. Lamba patlamış. Süslü bir mumum vardı ayy romantik romantik filmlerdeki gibi olsun o zaman dedim. Mum yaktım bende. Anam bir yanık kokuları geliyor muma bakıyorum normal yanıyor problem yok sağında solunda yanacak bir şeyde yok, etraf duman mı buhar mı bir göz gözü görmüyor... Buhardır buhar diyorum.... Hava soğuk su sıcak normal yani.... Sonra bildiğin çatır çatır bir şeyler yanıyor hani sobaya kağıt atarsın çatır çatır sesler çıkarır ya öyle birden içerisi iyice aydınlandı.... Bir baktım mum komple alev almış :))) Süslü bir mumdu etrafı simli simli... panik oldum üstüne su dökmek gelmiyor aklıma.... mum üfleyerek söndürülür :)))) Allah akıl fikir versin üffleye üffleye bir hal oldum en son nihayet su döktüm söndü... Demekki neymiş evde yedek lamba bulundurmalı....

Ve kilolarım aldı başını gidiyor. 66 olmuşum ömrümde hiç olmamıştım. Bana neler oluyor bilemiyorum. Yemeği yiyip karnım doyunca vicdan azabı çekip rejime girmeye karar veriyorum. Acıkınca gözüm dönüyor her şeyi unutuyorum. Buna bir dur demem lazım. Ama nasıl :( Kocaman bir göbeğim var ve montumun önü kapanmıyor :(( iki buçuk yılda 15 kilo aldım yuhhh yani yaaa...... Hadi 2011 zayıflat beni .... Bir de bu kıyağı yap hadi noluuur......

Her şeyi 2011 den beklemek doğrumu bilmiyorum üstelik homurdanarak girmiştim. Yılbaşı akşamı paşa beni ekip kankileriyle takılınca çok bozuldumdu bir de altta kalırmıyım hiç tartıştık tabi söylene söylene markete gittim. Yılbaşında evdeysen tıkınman lazım :)) Kasvetli kasvetli dolaşırken bir tane çocuk ben size sepet getireyim dedi. Şok oldum valla insanlık ölmemiş dedim. Hiç gerek yoktu ama sanki birinin beni farketmiş olması mı desem ne desem çok duygulandım valla :) Çocuk koştu sepeti aldı geldi çok mahçup oldum çünkü raflardan rasgele birşeyleri kollarıma toplarken ne aldığımın önemi yoktu içimden paşayla harp ediyordum baya bi dolmuş kollarım... Allah razı olsun sepet getirdiği için değil insanlık ölmemiş dedirttiği için :)

Ve grip benide yakaladı nihayet üç gündür her kemiğim ağrıyordu bu gün çok çok daha iyiyim. Biraz sırtım ağrıyor o da laptop taşımaktan sanırım....Kmabur olcam yaa.... Aynı ebatta dahahafif bir şey üretemiyorlar mı. Bak buraya yazıyorum yakında yapacaklar. Ne ileri görüşlü insanmış dersiniz :P Bir tane netbook diye bişi çıkardılar benim gibi 4 numara gözlük takanlar için tam bir eziyet. Çok tatlı duruyor ama onla iş olmaz yani uzun süre o minnacık yazılara baka baka insan gözünden olur beyaa.... Neyse gözleri iyi bir abla var alırken caydırmaya çalıştım ama caymadı o kadar tatlı bir görüntüsü vardı ki... Bir bayanın onu parası varsa almak istememesi imkansız :)) Sonradan keşke seni dinleyip büyük alsaydım dedi...

Öyle yani şekerler, fazla atraksiyon yok hayatımda şimdilik bakalım. Aklımda hiç bir şey yok bu yıl için ... Kursa giderim sınava girerim felam derdim geçen yıllarda ama bu yıl hiç bir şey demiyor beynim. Amaan o kadar dedikde ne oldu ne konursa önüne onu yaşıyosun. Bu yılda ne gelirse onu yaşıcaz... Allah hepimizi iyi şeylerle karşılaştırsın inşallah :)

1 yorum:

  1. hadi bakalım inşallah çok güzel bir yıl olur senin için, sevgiler. :)

    YanıtlaSil