29 Aralık 2010 Çarşamba

Yeni Yıla Yerle Yeksan Girecem....

Sonunda beklenen oldu. PC elimde kaldı. Tam işlerin ortasında virüs belasını aştım sanarken hem de.... Hemde müşterilerden ezile büzüle iki güncük daha koparmışken.... Pufff.... Virüs bu belli canına okurdumda oyun oynayacak zaman değil. Maşallah işler bir açıldı bir açıldı..... Yıl sonu diye sanırım arayan arayana gece gündüz telefonda destek veriyorum... Bu ne laaa.... Alt tarafı yılın rakamı değişiyor insanlar çıldırmış olmalı...... Telefonum şey telefonu gibi zırrr zııırrrr zırrrr :)))) Töbee töbeee..... Hayır yani ne bekliyorsunuz yeni yıldan mucize mi..... Bişi olmıcak değişen bişi yok sakin olun tecrübe konuşuyor....

Pc yi formatlamamak için harcadığım enerji formatlamaya kullansaydım daha erken toparlamıştım durumu.... Tekrar her şeyi ayarla, tam bir eziyet. İşleri yetiştirememenin ezikliği, patronun cins cins bakışları, müşterilerin baskısı.... Bööööö...... Uykusuzluk.... Haliyle arıza lambam yanıyordu ve hala yanıyor...

Dizi izlmek istiyorum, kitap okumak istiyorum, uyumaaaak istiyorum... Arkadaş diyorki beni koruma vakfı açacakmış... Sloganıda o da bir insan olacakmış :)) Her kez bana başka iş buluyor bak eleman alcaklarmış benim adımı söylersin :P breh breh breh bizim arkadaşlar büyümüşte bana referans olurlarmış :))) , kızııııım girsene şu KPSS yee manyak mısın :) ....Manyakımmm..... Harbi bu hafta manyak olduğumu gördüm.... Memur olmak vardı anasını satiim... Akşam beş kapat kontağı :))) Pardon beşe çeyrek kala.... Bizim bir arkadaş Belediyeye hizmet veriyodu yaaa diyor kabinlerle ayırmışlar bunları bunlar kabinler arası gün yapıyorlar :)) Süper yaaa....

Tarihe merak sardım. Ömrümce nefret etmişimdir tarih coğrafya gibi ezber derslerden ve hiç bilmem iklim ve bitki örtülerini hangi savaşta kimlerin birbirine girdiğini. Okumalı bilmeli dedim... Bir ton kitap aldım gene.... Fatih Sultan Mehmet, Yavuz Sultan Selim, Alparslan vs... Fatih Sultan Mehmeti bitirmek üzereydiiim ki görüldüğü üzre işler zıvanadan çıktı...

Neyysee size doyum olmaz ben işlerime geri döniiiim bari....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder