3 Aralık 2010 Cuma

Beklentiler Bitermi

Hep bir şeyleri bekleyerek geçiyor ömrüm. Sanki sonsuz bir hayatım varmış gibi, her şey birşeylerden sonra yapılmayı bekliyor. Liste kabarık. Beklenen şey gelmeyince listedekiler hayal kırıklığı hanesine yazılıyor bir süre sonra unutulup gidiyor hatta.

Üniversiteye başlamadan evvel gitar kursuna yazılmıştım. Özeller çok pahalı olduğundan halk eğitiminkine. Sanıyordum ki o zamanlar üniversitede şu filmlerdeki gibi çok sosyal olunuyor :))) Yanından bile geçmiyor desem yeridir. Eğer başka şehirde okumuyorsanız başka şehirde okuyanlar size pek bulaşmak istemiyor, sebep özgürlük ilan etmiş bildiğin ergen oluşları. Sizse anasının dizinin dibinden ayrılamayan yawru kuş. Onlar içki miçki alemleri gece geç saatlere kadar cafelerde sürtmeler felam takılırken siz iyi aile çocuğu şeklinde evde ananızla dizi izlersiniz :)))) Sanırsınız ki onlar yanlış yolda... Bişi diyim mi bu gün ben hala anamın dizinin dibindeyim, onlar evli mutlu çocuklu.... Nooolduu..... Yanlış bişiler var da ben çözemedim hala :))))

Neyse konumuz gitar.... O zaman uzunca bir dönem kar kış demedim kurs yolunu teptimdi sırtımda gitarımla. Ama dersler uyuz hoca yüzünden o kadar yavaaaş ilerliyordu ki. Gıcık olmamak mümkün değil. Adam derste açıyorduu telefonunu saatlerce telefonda konuşuyordu. Bizse onu bekliyorduk bir şeyler öğrenmek için. Sınıftakiler homurdanıyordu ama aramızda kimse yüksek sesle bişi demiyordu. Kurs ücretini yatırmaya gittiğim gün yönetim sorunca memnun musunuz diye patır patır döktüm eteğimdeki taşları. Sormasalardı söylemezdim, sordular söyledim. Hoca bana taktı ondan sonra yüzüme baka baka derste, it varmış bi tane şikayet etmiş beni, üzerine basa basa iiit , bırakıp gitsin o zaman,iiit.... ben hocam bir problemmi var bir garip bakıyorsunuız.... Öyle bakmasa üstüme alınacağım yok yani o derece safım :)))) Sonra kursun bir sonraki döneminde aranmadım. Bittimi kurs noldu hiç anlamadığım bir şekilde gitar hayatım son buldu. Şimdi nerden geldik buraya bu aralar diyorum gene bir kursa falan mı gitsem bu yaştan sonra acayip olur mu bilemiyorum ama bir etkinlik olmalı hayatımda.

Neyse bakalım....

4 yorum:

  1. başka kursla da deneyebilirsiniz, belediyelerin çok fazla kursları var, ne bileyim... :)

    YanıtlaSil
  2. evet şuan çok güzel kurslar varmış baktımda internetten oowww hepsine gitmeli :))) Senin var mı öyle merakın gitardır kemandır...

    YanıtlaSil
  3. Love the little photo of the children.

    YanıtlaSil