18 Aralık 2010 Cumartesi

Öyle mi canım...

Yatıyorum iş kalkıyorum iş. Bilgisayardaki virüs alttan alttan hala tehdit ediyor. Şu işleri eritene kadar onu bırkalamaya niyetim yok. Bakalım beni ne zaman yarı yolda bırakacak gene bu pc... Beynim o kadar dolu ki iş olsun paşa olsun... Kıpırdayamıyorum desem yeridir.

Günlerdir elime yapışmış bir iş vardı. Aklım ermedi gitti, tüm tanıdıklarımdan yardım istedim kimse çözemedi. Bende yapamadım, tabi her zaman ki gibi ben yapamadım demedim kimseye, uğraşıyor muşum ayağına yattım. Dün gene yedim zılgıtı patrondan. Adam mübarek adam mıdır nedir. Bu adam beni azarlıyo, ertesi gün o günlerce uğraşıp yapamadığım işi çatır çatır yapıyorum. :))) Al yaptım, daha da yeni yaptım hemde, çalışıyo canavar gibi.... Allah Allaaah.... Allah Allaaaaah.... Hayretler içerisindeyim... Bir daha bir işe başlamadan önce gidip azar mı işitsem ne yapsam :))

Boynuzlarımı sıvazlıya sıvazlıya dolaşıyorum bu aralar paşa sağolsun... Ne yapacağım ne yapmalıyım bunca yıl onca mücadele boşuna mıymış, bırakıp gitmeli mi her şeyi şimdi. Off hayat ne kadar da zor.... Ben bunların hesabını yaparken birazda moral olsun birazda içimdeki şeytan dürtükleyince fi tarihinde aldığım hoş bir elbise vardı onu giyip öyle gittim işe herkez şok :))) Ömrümde hiç mini giymemiştim. Çünkü hep şişkoydum hala öyleyim ama yaptım bi delilik. O gün de toplantı toplantı firma firma gezmem gerekti. Sağımı solumu çekiştirmekten bir hal oldum. :)))

Akşam paşa görünce şaştı kaldı. Hiç böyle görmemiştim dedi. Valla ben bile görmemiştim sen nerden görcen :))) Bir daha cesaret edip giyermiyim bilemiyorum. Ben bu paşaya ne tepki verceğimi artık bilemez durumdayım. Hala kendini savunması ise pess dedirtiyor... En azından dürüstmüş. Dürüst derken ? Laf maf yetiştiremiyorum. Benim ona sunabileceğim bir tecrübem yokmuş. Yaa haklısın ben seni boynuzlamadım. Tüüüh tühh... Bende diyorum nerde yanlışllık yapıyorum bu muymuş hay Allah.... Deli yaaaa bildiğin deli.... Böyle yani... Bana diyorki sen hırs yapmışın :)))) Sinirden gülüyorum yani....Biz evlensek bile çocuğumuz sakat olurmuş ömür boyu çekermişim, ben kaderi zorluyor muşum, zamanı varmış beklicek mişim, akıllı olcak mışım, kendimi yetiştircek mişim bla bla bla.... Her tartışmada aynı laf. Taktı benim çocuğuma, niye benim çocuğum sürekli sakat oluyo :))) Enteresan yaaa valla....

Ahh aaahh bu yılada yalnız girmek varmış kaderde.... Hiç böyle bir gelecek ummamıştım. Yaw en azından bir yerden sonra talihim döner diye umuyordum artık dönse nolur dönmese nolur....

2 yorum:

  1. sen onu bırak bence, o seni bırakmadan. Burnu sürtünsün, hiç beklemediğin yerden bir kısmet gelir belli mi olur, çok kaba bir tarzı var bence onun, yok sevmedim, bulunmaz hint kumaşı mı canım. :o

    YanıtlaSil
  2. Öyle yapmalı aslında böylesine :)

    YanıtlaSil