21 Aralık 2010 Salı

Açık Öğretim

Bu gün harcı yatırmaya gittim. Dün paşa ben götürürüm dediydi. Yüürrüü senden gelcek hayır... Sanki işmiş beni bankaya götürmek. Ben hallederim dedim. Bozuldu :( vak vak vak.... Öyle cıvatadan kahramanlıklara karnımız tok :)))

Okumak güzelde şu harçlar olmasaydı :))) Ne alakaysa aklımda ziraatbankasına yatırılcak diye bir şey yerleşmiş. Sabah soluğu ziraat bankasında aldım, hiç kuyruk yok o zaman ahali içerde olsa gerek diye içeri girdim, içerdede kuyruk yok... Güvenliğe sordum, adam vakıfbank deyince yüzüm kızardı valla nitekim ben bu okulu 7 yıldır okuyorum, hala öğrenememişim... Allah tan güvenlikçi abi bunu bilmiyor :)))) Harç paralarını eskiden bankanın içinden yatırıyorduk iki memur görüp iletişim kuruyorduk. Şimdi bankamatikten yatırıyoruz. Teknoloji geldi mertlik bozuldu. İnsanlar çalıştığından herkez anasına babasına tutuşturu vermiş parayı yollamış bankaya. Ne anlasın amcam teyzem bu işlerden. Önümdeki kız beş kişininkini yatırdı teyzeler amcalar üşüştü başına :))) Tabi sıradakiler kıza kötü kötü bakmaya başladı, bir türlü ayrılmayınca makinenin başından, hatta arkadakilerden bazılar biz salağız ya sıra beklioruz falan demeye başladılar :)))

Sıra bana geldi nihayet. Yatırırken bir bayan geldi, sen biliyo musun dedi... Şimdi öğreniyorum, gel beraber yapalım dedim...Gıcık makina yaa 290 lira harç 300 veriyon almıyo ille 290 yatırcan bozuk yoksa çıkıcan sıradan paranı ayarlıcan gelcen,bir de ne kadar yatıracağını bankada öğreniyorsun, sürpriz yani... Bendede öyle oldu bozuk yoktu yakında milli piyangocudan bilet aldım para bozulsun diye :))) Bende bu şans varken kesin çıkar zaten :)))) Sonra sıra benden sonraki bayana geldi dedi göster bana gene... Onun kinide yaptık tam para isteme ekranında makina ciyak ciyak bağarıyo kız paraları düşürdü elinden aceleden eli ayağına dolaştı tabi, en sonunda parayı tıktı makinaya, aman al lanet olsun, deyince ben koptum artık :))))) Makina da yani sanki imha olcak öyle bağarıyo :))))

Dizi dizi inciyiz....

Bu Öyle Bir Geçer Zamanki dizisinden sonra Erkan Petekkaya dan nefret eder oldum. Halbuki severdim kendisini. Şimdi hiç yüzüne bakasım gelmiyor. Mete öldürememiş lavuğu.... Yanına katmak istediklerim vardı halbuki... Osman ı istiyomuş babababaaa bende insafa geldi sanmıştım. Mete ye karşılık Osman halla halllaaa.... Var böyle adamlar gerçek bu dizi gerçekten var.... Alinin ayılığı neyim gerçektir. Sanırım birde bu siyasi olayları Deniz Gezmişe de bağlıcaklar film hepten on numara bişi olcak.

Kavak yelleri kabak tadı verdi mevzu hep aynı o ister o istemez o pişman olur döner öbürü istemez :)))) Yok bitmez bu dizi ben diyim size....

Küçük sırlarda Arzunun o merdivenden yuvarlanacağını daha filmin başında anladım. Çok klişe çoook....

1 yorum:

  1. şu erkan petekkaya beni de gıcık etmeye başladı, uyuz Ali. :o

    YanıtlaSil