20 Aralık 2010 Pazartesi

Depresif haller....

Offf şimdi bütün hafta bekle hafta sonu olsun diye. Pazar günü hiç çıkmadım yataktan. Yatakla yorgan arasında kedi gibi miskin miskin yattım durdum. Midemde bir acayipti zaten. Laptopuda açtım, belki hevesim gelirde işleri yapar bitiririm diye.... Pc yi görmemek için kafamı yorganın altından bile çıkarmadım :))) Yokmuşum numarası yaptım yani :)))

Çok enteresan gece mesaj atmış yak yık tarumar et sonra mesaj at şiir yollaa.... Yaaaww yürü git.... En çokta ailem seni kabullenmez onları alıştırmam lazım demesi koydu laaa tek bir yamuğum yok bu güne kadar aynı mahallede doğdum büyüdüm komşularımın çoğu benim çocukluğumu bilir. Kabullenmemesi için bir sebep olması lazım. Paşadan öncede sevgülü mevgülümde olmaadı zaten. Benim sevdiklerim hep başkalarını severdi benide seven tek tük birileri çıkardı bende onları sevemezdim. :))) Halt etmişim ben... Keşke o beni sevenlerin biriyle gideymişim. Aşkta seven taraf olmayacan kardeşim. Bırak o sevsin o yorulsun. Nede çok biliyom :P

Arkadaşım hamile. Teyzişş olcam yakında. Biri daha hamile ama o uzakta. Kankimde yüzüğü mü atmış ne olmuş dün bişiler yazdı msnden. Dinlemiyom diye kızdı hatta. E kalk gel dedim naza çekiyo... Sen bilirsin deyince bozuldu. Oooff zaten daralmışım.

Neyse akşama doğru sıyrılabildim yataktan. O da buzdolabındaki tavuk,mantar neyim bozulmasın diye. Hımmm ne yapalım acep derken. Biraz blog keşfine çıktım gene. Ablalar mantarlı tavuk sote yapmış. Onlar tavuk göğüsten yapmış benimki tavuk incik. Tavuk tavuktur yapalım gitsin. Yarım kilo mantar gözüme çok geldi iyi artık dedim kendi kendime bütün mahalleyi kovalarım yiyin yiyin diye :))) Tavukları iki çevirdim tencerede suyunu salsın diye beklerken mantarları, havucu ve yağ biberini doğradım. Onlarıda tencereye ekleyince tencerenin kapağı zor kapandı. Ketılda su kaynatıp içine dökecektim ki maşallah tencerenin yarısına kadar su dolmuş. Ney saldı bu kadar suyu bilemedim doğrusu. Hiç su ilave etmeden kendi suyuyla pişirdim. Pişince tabi eridi bütün malzemeler. Azıcık bir yemek oldu, mahalleli yırttı yani. Teyzemlere götürdüm yarısını bakalım puanları alıciiz. Ben beğendim valla... Immhh ben kaptım bu işi yaaa...

Sıradaki icaraat, fırında kabak mücver.... Yapıcam bu akşam, inşallah yani. Hadi ben şu sıkıcı işlerime döniiim....

4 yorum:

  1. yüz verme sen şu oğlana, bak sinir oldum ben şimdi daha çok. :o eline sağlık, çok becerikliyiz bu arada. :)

    YanıtlaSil
  2. Biz yüzgöz olduk iyice zaten :)) Yok valla beceriksizimde işte becerikli olmayı öğrenmeye çalışıyorum :)))

    YanıtlaSil
  3. Benim bloğa bıraktığın yorumla geldim bloğuna iyi ki de gelmişim ne tatlı bi kızmışsın sen yafuu.. :)

    YanıtlaSil
  4. o senin tatlılığın canımcım hoş geldin sefa geldin... bende senin bloğun hastasıyım :))) Arda yıda çoook seviyorum, Allah bağışlasın çok çok şeker bişiii :)))

    YanıtlaSil