4 Kasım 2010 Perşembe

Benim ba baaam toyota gibi adam !..

He valla biz çocuktuk büyüdük yaşlandık adama hiç bir şey olmadı... Geçen baya bi konuştu benle. Paşaya anlattım dedi o senle hayrına konuşmaz. Bu sabah ben bu lafa takıldım wayy neden böyle dedi.

Kura kura beynimde durağa gidiyorum. Otobüs kontörümde azaldı doldurayım bari dedim lap karşıda otobüsü gördüm. İki durak ötede durdu naaabıyo bu lavuk dedim içimden. Tam ben gideyim bari otobüse dedim, şoför dur dedi geliyom. Bende kafa dolu zaten döndüm durağa otobüs geldi bindim. Gidiyoz ama nereye....

Otobüs ara yollara saptı dedim güzargahı değişti herhalde, manzara seyrediyom ben, aaa bak böyle bir köprüde varmış, vay vay vayy bahçeye bak cennet gibi yerde yaşıyo millet, ooo binaya bak kaç katlı dur sayiim bakiim 15 vuuu gökdelen gökdelen, baya bi gittik ben bekliyom hala bizim ana yola çıksın.

45 dakka geçti ömrümde görmediğim bir yerlerden geçiyorum. Güzargah baya bir değişmiş :))) Sonra döndüm arkamdakine dedim bu 9x değil mi? Yoook dedi 8x.... Gözlerim o an boingg diye yerinden fırlamış olabilir. Hem gülceğim geldi, hem utandım böyle bir salaklık mı olur. O my god. Buraya 45 dakkada geldim birde geri döncem 45 dakka birde doğru otobüse binecem 45 dakkada ordan ben bu gün işe gitmesem daha iyi yani. Bari gelmedim derim. Azarı öyle işitirim. Dedim kurnazlık yapiim paşayı ariim o bıraksın beni, aradım dedim ben kayboldum :))))) alım al morum mor. Nasıl yani dedi. Yanlış otobüse binmişimde dedim. Geldi aldı ama o yolu yürüyeydim daha az yorulurdum. Car car carr carrr.... Çocuğum olsa kaybedermişim ben hiç güvenilir değilmişim. Bıdı bıdı bıdı.....Bir de derler kadınlar çok konuşuyor yok vallah Allah tan korkun hiç ağzımı açamıyom ben :))

Dükkana varmak hiç bu kadar zor olmamıştı. Diyorum otobüs şoförüne haksız yere lavuk dedim sanırım ilahi adalet tecelli etti. İçimden geçirmiştim sadece bu kadar kızacak ne var :))

1 yorum: