28 Kasım 2010 Pazar

Yeni Diş

Bu yaştan sonra diş çıkardım. Valla çok zahmetli işmiş diş çıkarmak. Çocuklarında ızdırabı bu kadar çok oluyor mu acaba. Bir gün çeneme bir gün başıma bir gün gözüme vurdu ağrısı.... Ben doktordan neyim tırstığıma kimseye demedim de.... En son artık ağrı sızı huzursuz ve asabi yaptı iyice beni. Artı tahammülsüz. Sanki dişim onların yüzünden çıkıyor :D Paşa duruma el attı aradık bir doktoru gitmeden tavsiye aldık. Üç ilaç dedi doktor kişisi. İlaçları aldım hemen ertesi gün. Hemen kağıtlarını okudum. Yan etkilerini bir okusanız yanından geçmezsiniz. Dedim kalsın. Bu olması gereken bir ağrı, ağrır ağrır geçer, bir sonu olacak elbet. İlaçları aldım köşede duruyor. Kimyasala karşıyım. Uleyn bu eczacılarda aman satayım derdinde iki bilgilendir kardeşim. Neyse bende sormadım eşekliğin yarısıda bende.

Geçen kargo firmasıyla papaz oldum. Kargomu bir türlü aldıramıyorum. Hergün aynı tantana. Her gün adres tarif ediyorum. Hanfendi müşterilerinizi kayıt etmiyormusunuz diyorum Kaydediyoruz diyor. Diyorum ki telefon numaramdan sizin adresi bulmanız lazım diğer firmalar öyle yapıyor, ben her gün adres tarif etmemeliyim. Bulabiliyoruz zaten diyor. Hoppala ee o zaman kullansana sistemini kardeşim. Allaah Allaaah.....

Neyse aylardır her gün aynı muhabbeti yapıyorum bayanla. Bir gün telefon numaramı yanlış yazıyor, bir gün sitenin bloğunu, bir gün sokağını.Bir gün kargomu hiç almıyorlar. Elemanlar bulamıyor bir türlü beni. Kargocu çocuklarıda artık tanır oldum yani onlar biliyor firmayıda yönlendiren abuk bir yere yönlendiriyor.

En son patronla papaz olduk. Bu yaşa geldin konuşmayı iş bitirmeyi öğrenemedin dedi bana. Orda aldığım gazla Allah Allah Allah nidalarıyla aradım kargoyu gene dedim bana yöneticiyi verin. Kadın dedi neden. Dedim böyle böyle bu iş sizinle çözülmücek bana yöneticiyi verin onla görüşçem ordan bir adam aldı. Adam son derece hiddetli ne istiyorsunuz hanfendi. Bir güzel azarladı beni :))) Elemanları yeniymiş olabilirmiş. Ben ööyle kaldım. Buna hazırlıksızdım. Cevabım yoktu. Ben sanıyordum ki bundan sonra dikkat ederiz gibi bir mahçubiyet belirtisi en azından :))) Çok pis bozguna uğradım. Ordularımla beraber geri vites. Peki o zaman biraz daha dikkat edersek iyi olur (bunu ben diyorum bu arada) :)))) Sanırım patron haklı....

Bu gün hava güzeldi dimi. Kankim gelcekti ekti, ekmiş daha doğrusu ben gene gelcek diye bir sürü hazırlık yaptımdı, en son dedim, noldu bişimi oldu acep arıyım, meğer o vazgeçmiş gelmekten :))) Enişteylen buluşçekmiş. Haa iyi dedim bende seni bekleyip duruyom. Enteresan. Bende paşayı aradım işi varmış. Ablam evde yok her yer kapı duvar bu gün.

Bende evde sinema keyfi yaptım nabalım yani yasınızı mı tutucam hade hade hadeee :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder