1 Kasım 2010 Pazartesi

Olmaz olmazmış !..

Hakikaten öyle. Basiret bağlanmasımıdır nedir anlamadım gitti. Neye ne kadar dikkat etsem sonuç o kadar abuk oluyor. Misal geçen hafta patronun ısrarla istediği bir iş vardı. Yapıcam ve yapmazsam çıldıracağınıda biliyorum. Ama bir kargaşa bir karmaşa derken aklımdan uçup gitmiş. Haydaaa.... Bir sürü iş yap birini unut o da çok mühim olsun. Hay bazen bu kafamı duvarlara vurmak istiyorum. Hayat trafiğini yönetemiyorum.

Cumartesi paşa beni eve bıraktı. Alışverişte yapmışım bir sürü torba var. Herşeyi eve taşıdım çantam arabasında kalmış. Onu bekletmiyeyim diye acele ederken onu gözüm görmedi bile. Off oofff.... Çok ince düşünmicen aslında abi. Arasam kızacak diye arayamadım da :))) Haftasonu gayet kimliksiz parasız pulsuz süperdi :))) Allah tan zulamız var.

Pazar günü kankiyle buluştum. Hem doğum günü hemde oğlan evine gittiler onu kaynatalım dedik. Dere kenarında boş ve hoş bir yer bulduk, ama donduk resmen. Güzel bir gündü. Hala kıkır kıkır gülüşebildiğim nadir insanlardan. Evlenince o da bakmaz yüzüme ya neyse :))) Bari bu günlerin tadını çıkariim.... Niye evlenen arkadaşlarım benden uzaklaşıyor. Beni potansiyel tehlike olarak mı görüyorlar acaba, bilemedim bak şimdi..... muhhaahaha recep ivedik gülüşü hayal edin lütfen :))) Ben aklımı paşayla bozmuş durumdayım. Ya alacam ya alacam :)))) Bana bir yüzük verdiydi fiii tarihinde... gene başının etini yediğim bir dönemişşş... Geçen dediki onu hissetmeyerek aldım dedi. Ba ba ba baaaa.... Hemen çıkarıp iade ettim çocukmusun dedi. Hissetmediğin şeyi niye yapıyorsun dedim. Çenem kapansın diyeymiş..... İkinci şok darbeside bu lafı oldu. Yüzüğüde almadı ama dahada takmam yemin olsun. Hissedince daha büyüğünü alman gerekecek dedim :))) Aman laf bunlar hiç bir şey istemem bu lafından sonra alsın o yüzüğü taksın bi tarafına :)))) Gene nerden debreştimse....

Pazar bir de temizlik yapayım dedim. Ya Rabbi!.... Başladığım temizlik içinden çıkılamaz bir hal aldı. Bir ara odaya bir baktım yarı bele kadar eşya.... Yuuhhh dedim nerden çıktı bunlar. Ne kadar ıvır zıvırla doldurmuşum evi. Toplamaya çalışmadan önceki hali daha topluydu. Bir tane plastik top buldum o karmaşada, yiğenime almıştım, çok beğenip bir tanede kendime almıştım :))) Şöyle bir zıplatayım dedim zıpladı zıpladı odanın aralık kapısından çıktı salonu geçti, her zıp sesinde istikametini biliyorum wc ye doğru gidiyor :))) ben o eşya karmaşasından çıkamıyorum tabi, neyse koştur koştur gittim wc ye tam yerinde gözümün önünde sağına soluna zıpladı veee baskeeett.... Yaaa yok böyle bir şey yaaa.... Niye yani wc niye banyo mutfak değil.... Kesin bu benim beynimin elektriği. O top iki aralık kapıyı geçer salonu geçer o wcye düşer. Pesss....

Aklımda daha bir dürü bir şey vardı..... Bende akıl olsa hepsi burda olurdu zaten :))) İdare ediverin yaa ölümlü dünya ....

1 yorum: