28 Ekim 2010 Perşembe

Yolculuk Vaa

Neyse saç tramwasını atlattım gibi. Hazımsızlığım daha devam edecek gibi :) Aklıma geldikçe adama sövüyorum. Aynanın karşısına geçip bak bu kızıl değil diyorum, karşımda adam varmışçasına :)) Sıyırmazsam iyidir....

Bu ara işler çok yoğun. Uzun zamandır bunu yazıp duruyorum. Çünkü akşam eve geç gitmem yetmiyormuş gibi evde çalışmaya devam ediyorum. Yani mütemadiyen iş üstündeyim. Haliyle sanki başka hiç bir şey yapmayıp hep çalışıyormuşum gibi hissediyorum. İş saatindede kahve molalarını uzatma eğilimindeyim. Aklımca kaytarıyorum :D

Bu hafta şakır şukur yağmur yağıyor, şiir yazasım geldi otobüste. Paşa benim duygularımı yerle yeksan etmeden önce ne kadar çok şiir yazardım. O hayatıma girmeden evvel her şey daha güzelmiş sadece ben farkında değilmişim. Tecrübe buna mı deniyordu :D

Nescafemi içiyorum gözlerim kapalı,
Bu yağmurda romatizmalarım azdı,
Yarın 29 ekim memur olsam beni kimse çalıştıramazdı,
Eski dostarım olsa burda kopmuştuk kafiyeye takılan olmazdı :))))

Tamam tamam saçmalamayı kestim. Haftaya iş için Antalyaya gitmem gerekiyor. Annem izin vermedi :( Peki ben dinlicek miyim, sanmıyorum :))) Yeter daaa bu yaştan sonra da velimden izinsiz dışarı çıkamıcak mıyım. Gerçi iş için gidiyorum ama biraz değişiklik iyi gelir, hava alırım diye umuyorum. Tabi her zamanki gibi umduğumu diil bulduğumu yicem. Hem bir hafta da çok uzun.... Hayırlısı yaa biraz iyi gelir banada. Gerçi daha bir şey belli değil zaten belkim iptal olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder