14 Ekim 2010 Perşembe

Sular Seller

Yağmur dün o kadar şiddetliydi ki... Tahmin etmiştik bir yerleri su basacağını. Eve giderken arabanın silgeci silmeye yetiştiremiyordu. Ben olsam arabayı kullanamam çünkü görmüyorum bir şey .... Hiç bir zaman evimi su basar diye korkmadım çünkü evim acayip bir yokuşun tepesinde ben o yokuşta arabalar nasıl parkediyor kayıp gitmiyor ona şaşıyorum. Eskiden arabaların tekerleklerinin altına herkez taş koyardı. Taşların sahibi vardı. Herkezin taşı kendi kapısının önünde dururdu. Çocuklar taşlardan kale yapardı taşlarını yerinde göremeyen araç sahipleri bu işe en çok bozulanlar olurdu :) Eski günler güzeldi yaaa.... Neyse paşaya dedim ayy dedim ne kaaaa romantik eve gitmesekte izlesek dedim :) Yürü git dedi bana .... Bir gün gene bir yerden dönüyoruz araba bozuldu, gene böyle yağmur. Taksi arıyoz bir yandan ama yola çıkacaz yürü babam yürü. Ben o zamanda aa ne kadar romantik tıpkı filmlerdeki gibi demiştim :))) Aman o ne anlar dimi ama....

Bu sabah gelirken derenin resmini çeken insanlar gördüm aa napıyor acaba bunlar diye baktım ooo dere coşmuş..... Keşke kameram yanımda olsaydı yaaa.... Bazı insanlar bu dereden intihar etmeye kalkıyor... Bence onlar duygu sömürüsü yapıyor çünkü bu dereden atlayıpta ölen görmedim henüz. Kolu bacağı kırılır kafa göz dağılır ancak. Ordan atlamak yerine Ankara Yolunda gece karşıdan karşıya geç kesin ölürsün, garanti....Kurtulanı görmedim henüz.

Öff kafam dağalsın diye yazıyorum aslında.... Bu gün çok yoğundu. Komşunun çocuğuda çocuk dediysem minik bir şey sanmayın ortaokul öğrencisi bütün gün tepemdeydi dükkanın her bir yerini kurcaladı.... Kameraların falan içini açmış. Patron ayırcak beni. Kalbini kırmıyayım diye sabrettim ama saatlerce tepemde abla abla abla aaayyy ayyyy aayy bana geldiler. Bir ara dalmışım arkamdan geldi pööhh dedi çığlığı bastım tabi, ama yapılır mı bu yani dedim. Hiç bozuntuya vermiyo.... Gene maşallah bir şey demedim ama laflar ağzıma geliyor tam söylicem töbe sus diyom kendime. Tam sınav günüydü yani. Telefonlar durmadı, kapı durmadı..... Hatta bu saatte gelen var oofff... Eve gidip dantelimi örmek istiyorum ben amaaa :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder