12 Ekim 2010 Salı

Mikrop İstilası

Ahh gene o havalar geldi. Mikropçuklarım yüzümde hıdırellez yapıyorlar. Çoook seneler önce gözümde arpacık çıkardı. Allah a şükür annecim mantıklı kadın sarımsak soğan basmadı hiç gözüme. Tüm manyak kocakarılar anneme ısrarla sarımsağı dövün basın, soğanı çiğden basın. Laaaa bi gidin laaa... Annem onlara uycak diye aklım çıkardı. Göz bu yahu.... Manyak dolu ortalık reca ediyorum anneler kocakarılara uymayın..... Hala böyle tipler var mıdır bilmiyorum da... Aaaa var var. neyse burda dillendirmiyeyim bir bebecik hasta, ağar, yok bir ilahi varmış onu ezberleyen iyleşirmiş anası buna inanıyor. Çaresizlik diyorum, kadıncağız dertli zaten diyorum bozmayayım diyorum dinliyorum kadını ama Allah aşkına yaaa bırakın bu işleri. Töbeee töbee.... Ayyh sinirlendim gene aklıma gelince bak. Unutmuştum ne güzel. Günlerce rüyama girdi. Rüyamda anasını hep çocuğa eziyet ederken gördüm töbee töbee.... Allah kimseyi çaresiz bırakmasın, doğru yoldan saptırmasın....


Neysee.... Gelelim mikropçuklarıma. Göz pomadının keşfinden sonra daha fazla göz kıyılarımda tatil yapamayacaklarını anladılar, alt kapaktan üst kapağa,göz dışından göz içine gezinip durdular. Baktılar olcak gibi değil şimdi burnumu ele geçirdiler. Yani şahtım şahpaz oldum böylemiydi bu laf be....

Ve yarın iki ayrı sunum var. Ne kaa mutluyum. Sunum boyunca herkez burnumu izlicek :)))) İyi seyirler efenim... Bu da bir şeydir kilolu olduğumu farkedecek insan sayısını azaltır :)))

Korkunç görünüyorum yaaa... Neyse çok sızlandım.

Örgümü işten gelir gelmez ve sabah uyanır uyanmaz elime alıyorum ama yok böyle birşey :))) Üç parmak olmadı bir haftadır.... İki üç sene sonra ömrümüz yeterse bir hırkam olacak :))) Düşünsenize hırkanın altı eskimiş olur herhalde artık, üstü yeni :)))

Paşaylada harp ilan ettim. Bu sefer Allah yardımcım olsun, yelkenleri suya indirmek yok. Nasıl olcaksa artık. Paşa ben yelken ühühüüüü.....

2 yorum: