15 Ekim 2010 Cuma

Hırkadan saç bandına :P

Dün akşam çok hoştu. Hırka örüyorum ya ördüğüm kadarını alıp ablamlara gittim annemde geldi . Dedim bak oluyo mu? O kadar sıkı örmüşüm ki, ablam diyo sıkıntını bunada yansıtmışsın :)) Annem sen delisin bitmez bu dedi :)) Yaa öyle demeyin dedim bak bitince ne güzel olcak diye bir belime doladım anaaamm kavuşmuyor düğmeler :)))) arada nerden baksan 15 cm boşluk var.... Ama amaaa.... İlmek atarken, laa bu bol olcak galiba demiştim.... Olsun içine kazak giyerim demiştim.... Şimdi nolduda böyle oldu. Ah benim salak kafam hiç ölçmedim bir dahada. Bitsin öyle bakarım diyordum hep, büyüyü bozmamak için .. Oooffff boşa gitti emeklerim. Evdekiler baya bir dalga geçti benle. Ben dedim zayıflarım :))) dahada koptular. En sonunda pes ettim, saç bandı yapacam. O kadar uğraştım hayyaatta ziyan edemem. Ablam diyo sök baştan yap, al dedim sen yapta görelim. Beni tığ işimden vazgeçirmeye çalışıyorlar. Şiş al daha çabuk biter diyorlar, önüme modeller seriyorlar. İnadım inat bir tane tığ işi hırka yapmadan bırakmam :))

Telefonda edilen sohbetleri minimum tutma rekoru benimdir. Karşımdaki, sesimdeki kapa kardeşim mesajını aynen mimiklerimle alır. Çok etkileyici sesim vardır söylemesi ayıp :))) Telefonla konuşanlara da aynı oranda gıcığım vardır. Yanındaki adamın suratına bakmaz ver eline telefon al o yanındaki adamı iki sokak öteye götür saatlerce konuşur. Böyle tipler vardır. Al paşada aynen böyle. Paşaya bile bu konuda taviz vermem. Hadii hadi görüşürüz by.... Bittiii aaa.... Neydi o bir dönemim telefon,msn vs başında sabahlayarak ömrümü tükettimdi.... sürekli telefon beklemeler falan .... ayy manyak mışım beeennn... Cehalet böyle bir şey olsa gerek. Yada paşa duygularımı habire darmadağın ettiğinden mi acaba bu bıkkınlık küskünlük hali bilmiyorum ama binimum teknolojik cihazdan nefret eder oldum. Tabi onlarla mutlu olanlarda vardır onlara da mutluluklar dilerim. Ben ifrit oluyorum. Paşada da bir huy peydah oldu. Telefonda sohbet. Ne bozuluyor böyle kısa kesince. Küstü bu yüzden sesimden kötü enerji alıyormuş. Ayy dedim ne hassassın. Avut avut bitmiyor.... Benim duygularım ölmüş sanırım.... Son demlerimidir nedir. Olduramıyorum. Ben sanki biraz onsuz kalsam iyi olcam. Uzaklaşmak istiyorum....

Bir de şu yandaki bayiye gıcığım. Burda dalmış telefonla konuşuyo oluyom, işe dalmış oluyom kafamı bir kaldırıyom karşımda adam. Ne ayak sesi var ne soluk sesi. Hiç farkına varmıyorum orda olduğunun. Bu gün o kadar dalamadım işe gelişini gördüm göz ucuyla.Sinsi sinsi parmak ucunda geliyor. Bir bakış attım ne diyeceğini bilemedi. Saçmaladı gitti. Ne gerek var yahu. Yaşlı başlı insan lafta diyemiyorum... Sübhanallah..... Sınav sınav...... Mübarek cuma ya.... günaha sokmakla görevlendiriliyorlar..... Oyuna gelmemem lazım ama yok yani bu şartlar altında imkansız benim için.

2 yorum: