3 Ekim 2010 Pazar

Hırspanak Böreği

Önce ben de ıspanak böreği yapmak istemiştim. Kendi salaklığımdan üzerime yıkılan bir kamyon iş, mesai üstüne mesai, paşanın kaprisleri derken hırspanak böreği oluverdi.

İçimden bu hafta ıspanaklı börek yapayım diye geçirmiştim son derece saf ve masum duygularımla. Anneme sipariş ettim, malzemeleri aldı sağolsun. Aldığı malzeme sadece ıspanak, ben akşam onda eve gelmişim, elimde sadece ıspannak var. Ee hani yufka,yumurta ....Oturdum bir saat kadar düşündüm. Saat 11 heryer kapkaranlık koşa koşa markete gittim... ay zaten tırsıyorum karanlıktan bir de o saatte sokakta :))) Sonra Fatmagül ün suçu ne.....

Neyse efenim bütün malzemelerimi aldım gene koşa koşa eve geldim. Ispanak yıkama faslına başladım. Annem dediydi ben yıkayayım ıspanakları diye. Aaaa dedim öğrenmeye çalışıyorum uzak dur ıspanaklarımdan. Yıkamaya başladığımda da aman dedim ne abartıyorlar bu işi. Dermisin öyle saatlerce ıspanak yıkadım. Saat 4 te çok şükür tamamlandı benim börek. Sabaha karşı dört. Artık sonuna doğru uyuya kalmışım,Allah fırın, börek, unuttum, yaktım diye fırlayıverdim yataktan, azıcık yanmaya yakın kızarık olmuş üstü :))) Ama yanmamış.... Neyse efenim ucuz kurtardık sonra hemen uyudum gene...

Sabah anneme kırkkere tembihledim tadına bak diye. Yanıma da aldım tükkana götüriim diye. Anam mındar oldu güzelim ıspanak böreği. Bir abi vardı dedim bak ilk defa yaptım. Yemedi laaa... Tühhh diyorum size başkada bir şey demiyorum. Biraz destek istiyorum sayın halkım. Annemi aradım yok efendim işi varmış tadamamış. Paşa yok aaaaaaa bu ne bee...

O uykusuzlukla birde akşam toplantı. Aklım hala böreğimi kimse yemedi yaa diye düşünmekten zaten adapte olamadım mevzuya. Neyse...

Ertesi gün gene elimde börek insan kovalıyorum :)))) Şuan halime gülüyorum ama yok böyle bir şey.... Tadıda gayet güzel halbuki. Ablama bıraktım iki tane, paşaya yedirdim zorla. Çok şükür daha yok mu yu duydum. "Yetmedi bunlar" ı duydum.

Efenim sonra paşayla papaz olduk. Daha anca yapmışım bunu, ben bunu çoktan yapıyo olmalıymışım. Atla deve değil yani. yaptım işte, ilk defa yaptım ve beğendin dimi.... Ayy ezecek ya. Neyyse... Kobayım benim... Geçendede zaten şey demişti efendim kırk kere beğendin mi diye sorulmazmış.... Hiç farkında bile değilim böyle yaptığımın, ben sadece becerebilmiş miyim onu öğrenmeye çalışıyorum. Tabak boşsa beğenilmiş miş... :P

Neyse efenim birsür hengame oldu bu hafta. Sıkıcı bir ton olay ve haftaya çooook işim var. Ve yeni yemek siparişim var. Fırında patlıcan kebabı bakalım bunu nasıl halletcem... Neyse ben bloklar aleminde tarif arıyayım.... Ben seviyorum bu hamarat ablaları, sayelerinde kendi başıma bir şeyler yapıyorum ve kimse böö demedi henüz... Benim için herkez paşa aslında... O böö demiyosa kimse dememiştir benim için :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder