7 Ekim 2010 Perşembe

Talih Kuşum Nereye Uçtun

Şu an aklımda tek bir laf var Hayallerim Acıyor. Üniversite döneminde okuduğum karikatürlü bir kitaptan. Kitabı çok beğenmiştim çok satırınıda ezbere bilirim, karikatürleri gözümün önünde hala ama kitabın adını bilmiyorum :)) Bu da tam benlik bir durum.... Üniversitede kafamın karışık olduğu günlerde kütüphaneye kapanırdım. Nitekim kafam her daim karışık olduğundan beni arayan kütüphanede bulurdu. Millet yariyle çayırda çimende meşk ederkene ben çok kitap okudum bomboş kütüphanede. Filozof olcağımı umuyordum kiii yıllar geçtikçe öğrendim çok okuyan değil çok gezen biliyormuş. Bizde okuyan biliri ima ediyorlar sanmıştık aq. Velhasıl ne yaptıysam yanlış yaptım hayatta. Seçtiklerim hep seçmemem gerekenlerdi. Affet beni peder :P

Kankimde evleniyor ühühüüü kıskanmıyorum demek isterdim ama sanırım kıskanıyorum :))) Çık içimdeki hain ruh. Hem o evlenirse daha önce sıkıfıkı olduğum arkadaşlarımın yaptığı gibi benden uzaklaşır diye korkuyorum hemide bana hava atar diye. Hemide bu salak paşa niye beni almıyor diye düşünüüüp düşünüüüp karalar bağlıyorum. O da mı yanlış tercih acaba diye düşünüyorum. A rap sa çı naaa dööndüüümm.... Çöööz beeni araap saçııı.... Ühühüüüü.... Dağlara çıkıp kurt gibi uluyasım var auuuuuu......

Neyysee.... Zaten Müzeyyen Senar dinleye dinleye ayarım iyice kaçmış durumda. İçimi kararttı ömrümü yedi kadın iki şarkıda. Düşünmekten kaçtığım ne varsa aklıma soktu aaa.....

Patlıcan kebabı yaptım geçen... Ama yok öyle bir şey.... Görüntü olarak tutturdum , yenilebilir bir şey oldu çok şükür ama çokta enfes olmadı yani... Ki patlıcanın ve kıymanın her türlüsüne bayılırım. Neysee patlıcanlar karardıda karardı olcak iş değil. Lezzet bozulmadı ama içi bir tuhaf göründü gözüme, köfteler taş gibi sert, bende şaştım kaldım. Bir tek teyzem beğendi. O da gaz mı veriyor harbimi beğendi anlamadım. Ona bir tabak götürmüştüm misafiri gelmiş ona da ikram etmiş, eyyvah dedim, o kötü yemek misafire verilir mi, yemişler ama :)) Utandım valla..... Öyle yani pek olmadı... Borcam lazım annemdeki çatlamış... Folyoda zararlıymış öyle üstü açık falan olmadı yani. Bir dahaki sefere inşallah.

Ve yelek örmeye başladım nihayet. Bakalım ne çıkacak ortaya....Güzel olursa fotosunu koyarım.

Yazmayı unutmuşum. Sınıfta kaldım... Tek ders Maliye Politikası. O my gooddd.... Bir yıl boyunca sadece maliye politikası... Ben bu kabustan uyanmak istiyorum. Cİmcikleyin beni.

2 yorum: