24 Ekim 2010 Pazar

Nazara Geldi Mutluluğum :'(((

Bu gün hava çok güzeldi. Evdeyim ve hava çok güzel. Süper... Güne bomba gibi mutlu başladım. Gözyaşlarıyla bitirdim. :(((

Sabah hakkikaten çok mutluydum. Saçımı boyatmaya gideyim dedim tam 5 saat sürdü ve beş saat o folyolarla bekledim. Yani bir tatil günüm ziyan oldu benim. Deyse gam yemicem. Folyolar bir açıldı saçlarım sarı. Ben adama en az yirmi kez koyu kızıl istiyorum dedim. Hiç ömrümde böyle şok geçirdiğimi hatırlamıyorum. Nasıl bir hayal kırıklığı. Mideme yumruk yemiş gibi oldum. Dedim bu nee. Adam hala kızıl diyor yaaa :'((( Daha fazla konuşamadım. Eve gelene kadar ağladım. Çook mutsuzum. İnsanı aptal yerine koyuyorlar. Bariz sarı oldu saçım ya ve hala karşıma geçmiş sen görmüyormusun kızılı diyor. Hiç aklıma gelmedi gel dışardan beş kişi çevirip soralım evet bu koyu kızıl derlerse istediğin paranın iki katını çıkartıp vereyim. Çok çirkin oldu... :'((( Ben ne zamandır bu günü bekliyordum .... Bu boyadan sonra rengi oturcaktı. İki haftadır pazarları bile mesaide olduğumdan üzülüyordum gidemiyorum kuaföre diye :'(( Bundan sonra hayatta oturmaz rengi.... Geçen sefer boyayan adam yoktu bukez. Ne bileyim aynı yerde çalışıyorlar. Bu da onun gibidir herhalde dedim. Hiç ama hiç bu kadar kötü bir şey hayal bile edemem. Adam hala çok güzel oldu diyor yemin ediyorum ağlıcağım gelmeseydi kavga ederdimde boğazıma düğümlendi herşey. Hiç konuşamadım bile. Dar attım kendimi dışarı.

Ben bakar bakar ağlarım artık :((( Hiç hazmedemem ben bunu :((( Hayvan adam nolucak :'((((

Paşa kızıl yapmamı istiyordu :'((((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder