19 Ekim 2010 Salı

Mutluyum ben mutluyum mutluyum mutluyum :))

Bu hava güzeldi ve ben hep mutluydum. Çok şükür. Patronun baskıları bile neşemi kaçırmaya yetmedi yani.

Daha düne kadar omzumda ağlaşan kankam ciddi ciddi evleniyor. Enişte bey hafta sonu evlenme teklif etmiş :)) Bizde de nerdeyse ben teklif etcem az kaldı :))) Bir alana bir bedava kampanyası gibi bir şey mi uydursam ne yapsam , uleyn zengin olsam parası neyse verir alırdım kökü kaç para bu paşanın :))) Adamcağızın başının etini bir yemişimki tamam be alcaz işte. Zorla oldu sanki biraz ama :)))))

Ahhh bunlar benlik işler değil. Ben bayan olmayı yeni yeni öğrenen bir insanım. Ben işime bakayım. Harbi uzun uzun düşünüyorum ben yalnızlığımıda seviyorum aslında. Kendimle mutluyum. İnsanlar dert getiriyo tartışma getiriyo öyle hep mutlu olamıyorsun insanlarla yok öyle birşey, bazende çiftlerin bir sürelik mutluluğu çok büyük bir eksikliğimmiş gibi hissediyorum. Ahh işte o zamanlar fena gaza geliyorum :))

Akşam dükkandan ve patronun mesai ısrarından zar zor sıyrıldım. Ayyy ne kadar zor özel sektör yaaa... Elini veren kolunu kaptırıyor. Her akşam şöyle adam gibi bir saatte çıkabilmek için mücadele vermekten harap ve bitap düşmüş durumdayım. Hayır yani anlamadığım bana zorla mesai yaptırarak benden iki misli verim alamazsın. Gönülsüz yenen aş misali.... Hoş bu benim eserim işe ilk girdiğim yıllar o kadar zor iş bulmuştumki ne iş olursa ben yaparım abi hesabı ota bota atladımdı. Adam haklıda ben yaşlandım ve bayan olduğumu keşfettim bu arda :)))) Canım akşamları işten erken çıkıp eve gidip örgü neyim örmek ister oldu. Teyzem diyorki ne bu heves birimi var. Paşayı öğrendikleri gün beni kurşuna dizecekler. Ama bu gün mutlu düşüncelerdeyim. Belki her şey çok güzel olur.

Akşam mutlu mutlu kitapçıya gittim. Bayılıyorum ordaki kitaplara bende olmayan her kitap bendekilerden daha güzeldir benim için :))) Hani böyle kıyafet ayakkabı manyakları vardır. Yok ben onlardan hiç olmadım. Benim hastalığım kitap ve aburcubur. Bu kadar bahsediyon ne okudun dersen hönk diye kalırım o ayrı :)))) Kitapları bir hevesle alıyorum ama okumaya vakit bulabilsem birde. Ama bu sefer tam benlik kitaplar aldım. Al beni al beni diye zıplıyorlardı sanki reyonda :))

Skinny Bitch - kitabın kapağında aynen şu yazıyor "Abur-cuburdan vazgeçip harika görünmek isteyen zeki kızların saçma olmayan sevimli rehberi" İşte bu, bu kitabı almama yeterli. Satış taktiğine bayıldım. Kitabın arkasına hani kitapla ilgili yazılar olurya ona bakmamışım bile. Bak arkada ne yazıyor "Aptallığı Bırakın ve Zayıflayın" :)))) Sevdim ben bu kitabı. Biri benim için yazmış. Çok uzattım lafı ama daha bir sürü kitap aldım okudukça yazayım. Yoksa benim çenem bitmez.

Havalar nasıl olursa olsun yeterki sizin havanız iyi olsun :)))

2 yorum:

  1. dusun cenen uzun uzun yaz sen bayılıyorum okumayaseni

    YanıtlaSil
  2. :))) Sağol canımcım, çok pozitif enerji alıyorum senin yorumlarından...

    YanıtlaSil