22 Şubat 2011 Salı

Çav Bella Çav Bella Çav Çav....

Çocukken ablamlardan duyduğum bir şarkı. Yine o dönem yasaklandığını duyduğum şarkı. Yıllar sonra gitar kursunda çalarken la bizi tutuklamasalar bari diye içime ürperti veren şarkı, şimdi dünyayı bir kez daha değiştirmeye gelen şarkı. Ben böyle toplumları ardına katıp bağnaz inançları kıran bu uğurda sonuna kadar giden insanlara hayranım doğrusu. O nasıl mangal gibi bir yürektir. Çok zor bir şey bu. Bu uğurda çok insanda büyük çileler çekmiş yani her babayiğidin harcı değil.

Gerçi her akımın bir kahramanı bir başı vardır ama şu an mısırdaki , bingazideki galyanın başı kim bilmiyorum. Che nin elleri hala zalimlerin yakasında sanki, kestilerde kurtulamadılar.... Türkiye de böyle değişti. Böyle geldi Cumhuriyet. Atatürk ten sonra pek Atatürk ün zamanı gibi olamasa da.... Hatta biz o zamandan geriye gitmeye başladık gibi. Dilerim ordaki halkada Atatürk gibi bir önder nasip olur. Ve onlarda aydınlığa çıkarlar.

25 bin Türk varmış bingazide oooo.... Hepsini Türkiye ye getirceklermiş. Zaten zor sığıyoruz. Burdaki yabancılarıda oraya yollayalım o zaman :))) Özellikle rus hatunları ;) Hürremi :))

Bu aralar ne zaman tv ile karşılaşsam haber var. Geçen gecede bir adam karısını öldürmüş. Hayvan herif. Kızı canlı yayındaydı. Onu izlerken uyumuşum. Rüyalarımı tahmin edersiniz artık. Sabaha kadar katille boğuştum. Kan ter içinde yorgun bitkin uyandım. Bir haftadır dudağımın uçukları geçmiyor. İnsan yatarken komik bir şeyler izlemeli. Asla haber değil.

İşe yeni biri başladı. Daha yeni ama beni hesaba çekiyor. Dün bottun bu gün koktun derler adama... Aslında çok şanslı çok iyi paraya başladı. İstihbarat sağlam yerden. Kimse bu kadar iyi ücretle başlamamıştı bu güne kadar. Şaşırdım. Şahsen ben 4. yılımın sonunda kavga döğüş çıkarmıştım maaşımı o kadara. Çoğu kimse ona ulaşamadı bile. Ben biraz adaletsiz buldum. Gençliğimde asla hak yedirmezdim amma sonra gördümki bir şeye yaramıyor şimdi sallamıyorum. Görmezden geliyorum. ben niye uğraşayım yaa...

Şehrime nostaljik tramvay hattı geliyor. hehehe isme bak Nostaljik Tramvay Hattı. Sırf isminden etkilendiğim için bitince gidip binicem. Nostalji olsun diye :)))) uleyn derme çatma bişi yapmayın çok kalabalığız iki günde kırarız biz onu valla. Hakkaten bu şehir çok kalabalıklaştı. Eskiden bomboş caddeler olurdu şimdi heryer tıklım tıklım. Özellikle merkez. Akşam işten eve gidene kadar birine sürtünmeden yürümen imkansız :))) bu kadar kalabalık ve kimse birbirini tanımıyor yada ben hiçbirini tanımıyorum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder