25 Şubat 2011 Cuma

Nil in Kelebekleri :)))

Bu aralar bir miskinlik var üstümde. Gene elimdeki işler sakız olmakta. Bir türlü bitirdim deyip teslim edemiyorum işleri. Her akşam bu günde bitiremedim düşüncesinin ezikliğini yaşar oldum gene. Halbuki benim için kolay ama niye böyleyim çözemiyorum. Ne hoş yaa ben kendimi daha çözemiyorum :)))))

Geçen Nil Karaibrahimgil in kitabını gördüm. Tanıtım yazısına bayıldım resmen. Köşe yazıların derleyip kitap yapmış. Ben Nil Karaibahimgil i pek severim. Çıtı pıtı çok cici bir kız .... Hani insan böyle yanaklarından makas alası gelir ya, işte öyle bir hissiyat uyandırır bende. Kitabının kapağınada resmini koymuş şeker şeker gülüyor. Dedim alayım ben bunu. Dün iş çıkışı koşa koşa gittim kitapçıya. O kadar çok kitap var ki raflarda iki üç tur attım görürmüyüm diye. Sonra görevliye Nil'in Kelebekleri varmı dedim. Adam hiç bişi anlamadı :))))) Kendimi başka dilde konuşuyor muşum gibi hissettim. Nil Karaibrahimgil hani şarkıcı var ya dedim. Adam haaaa dedi. :))) Bir Gülse Birselin kitabını bu kadar sevinçle almıştım birde bu. Gülse Birselin kitabını da ayrıca tavsiye ederim. Otobüslerde kahkaha atmama sebep olup insanların bana dik dik bakmasına sebep olan kitap :)))) Bana göre ikiside çok eylenceli insanlar. Yazdıkları söyledikleri çok sempatik.

Nil in Kelebekleri nin bir özelliği daha var. Kitabı okuyosun http://www.nilinkelebekleri.com a giriyosun. Hangi yazıyı en çok sevdiysen o yazının ağacına oy veriyosun. Ağaç büyüyor. En çok büyüyen ağaç için Nil Karaibrahimgil gidip bir ağaç dikicekmiş. Çok cici bir düşünce :)))) Kitabı bitimek için sabırsızlanıyorum.


Sonra paşanın bahsedip durduğu Mevlana nın kitaplarını aldım. Başımın etini yiyiyor sen cahilsin bilmiyorsun okumuyorsun diye. Alıyorumda çok ne bilimm iyi hoş ama... Neyse okumadan pek bişi söylemiim. Gelişim haşette gibi. İnsanın kaçası geliyo o kalın kitabı görünce :D Bu sabahta onu tartıştık. O zamanda dedim kolaydır herhalde o mevkiye ulaşmak. Şimdiki gibi zor değildir yani dimi. Düşünsenize teknoloji yok tv yok. Al eline kitabı oku. DÜşüne düşüne sonunda bişiler yazarsın elbet :D Tamam tamam abarttımm daha okumadım sağdan soldan duyduğum iki üç hikaye dışında Mevlana yı tanıyorum diyemem. Varki bir hikmeti bu güne kadar gelmiş. Dünya şairleri bile ondan esinlenirmiş. Yani aslında bazı laflarına bakıyorum bizim düşündüğümüz şeyler aslında. Sadece biz yazmaya değer bulmamışız. Ona vakit ayırmamışız. Kafiye uydurmamışız. Aklın yolu bir derler ya.

Ayy neyse ben kaçiim şekerler. Öfff içimdende çalışmak gelmiyor ammaaa ekmeği haketmek lazım. Hadi ben kaçtım byy....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder