4 Şubat 2011 Cuma

Sütten Çıkmış Ak Kaşıklar.....

Defnecik öldü gitti. MSN ime üzgün bir ifade koydum arkadaş diyor ki Başın sağolsun yakının mıydı. Yakınım olmayan insanlarıda sevebiliyorum diye yazdım. Amma da çok ahlak kumkuması varmış. Gazteler mazteler wayy anasını en ahlaksız Defne, herkez sütten çıkmış ak kaşık. Hıncal Uluç ta hemen bir yazı döşenmiş. Laap diye oturdu gündeme. Su testisi su yolunda kırılırmış. Evli ve çocuklu bir bayan sırf aşk yapmak için birileriyle birlikte olamazmış... Dubbss.... Erkeklerin sürekli yediği bir nane bu... Defne iyi yapmış demiyorum ama yapmışsa da bu kimseyi ilgilendirmez. Ayy bana noluyosa birden Defne yi savunasım geldi... Hıncal uluca da bir mail döşeniverdim.... Tazminat davası açmaz umarım :)) Aman canıııım nerden bulcek beni :))

Bu paşada beni öldürcek. O kızz hep onla iş gezmelerinde. Bu nasıl işse artık hep geziyorlar.... Ühühühüüü..... Hıncal Uluç benim paşayı görse bide dudağı uçuklar adamın vallaa :))) Harbi diyorum iyiki meşhur değiliz yani. Düşünsene her gün basın açıklaması yapmak zorunda kalırdım :)))) "Biz konuştuk sadece arkadaşlarmış. Biz profesyoneliz... " :P Ne demekse artık... Heheheee.... Ayyy dizi oyuncularının eşlerinin işi hepten zor. Öpüşüyolar koklaşıyolar.... Adam demez mi bana gelince hep başın ağrıyo :))) Allah tan biz gözümüzle görmüyoruz yediği naneleri. Düşünce gücüyle yaptığımız empati bile beni bu kadar paralıyorsa maazallah....

Bu aralar paşaya kurulmaktan çalışamaz oldum... İçimden gelmiyor.... Bilgisayarla bakışıp duruyorum ama klavyeye dokunmak istemiyorum. Ne kadar zor ben kendime söz geçiremezken patronun beni yönetmeye çalışması ...

Çalışmaya çalışayım ben biraz daha.... Bende çene bitmez. Hep lak lak yapiim ben :))

2 yorum: