17 Şubat 2011 Perşembe

Offf

Bu gün çok kötü bir gün. Offf kii ne off.. 3 adet fatura muhasebeye gitmemiş usulsüzlük kesilcekmiş. Ve incelemeye girecekmişiz. Hepsi benim hatam da nasıl oldu bu.Öliim ben yaa.... Dedim neyse ceza tutarı neyse ben ödiyeyim... İçimden geçen Allah rızası için sen konuşma neyim var neyim yoksa vereyim ........ Kesin maaşımdan dedim. Fakir ama gururlu bir çalışan olarak. Patron kabul etmedi niye etmedi o beni kemirmek için fırsat buldu ya ondan. Böyle insanlarada uyuz oluyorum parayla telafisi olacak bir şey için insanın içini çürütürler. Parayı verip kurtulmak istersin kabul etmezler. Amaç ezmek. Hakkaten ölmek istiyorum .... Yani şuan ölmek için çok uygun.... Ay bitmez bu mevzuu altı ay dinlerim artık.

Zaten dünde paşayla tartıştık valla şuanki olayın şokundan dün niye tartıştığımızı unuttum.... Sahi bak aklıma geldi beni tam 1 saat arabada bekletti. Köpeği bıraksalar itfaiye çağarırlar. Dellendim tabi. Sonrada suratım niye beş karışmış. Tabi bu soru karşısında şeytan diyorkii ile beynimden geçen cümlelerin sonunu varın siz doldurun.

Eve gidip yorganımın altında kaybolmayı istiyorum :(((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder