13 Şubat 2011 Pazar

Yook Bööle Dans Beaaa....

Ayy o jüriye o gıcık kadını kim seçti bilemiyorum. Türkçe konuşma çabasıda içler acısı. Benim İngilizce konuşamam gibi :)) Zor bir iş bu dans olayları.... Ama herhalde bunların bir temeli vardır yaa. DÜşünsenize benim gibi bir takozu öyle havaya atacaklarda sonra kaçışmayacaklar, tepelerin düşmiim diye :))) Kızlarda maşşallah tüy gibiler zaten. Uçuşup duruyorlar. Bu Eda Taşpınar ikoncan dı dimi... Kahretsin Azra kazancak gibi.... Pascal kazansın banane.... Azra ya yani Yüce Rabbim vermişte vermiş yaani... Boy vermiş pos vermiş, güzellik vermiş şans vermişş..... Gözümüz yok desem asıl o zaman çarpılırım :))) Bu yese yese kilo almaz boya göre dağalır gider. Biz böyle bodur olduğumuza enlemesine gidiyoz bakalım :))) Bu aralar kilo iyice aldı başını gidiyor. Bundan sebep aşırı kompleks yapmış durumdayım. Haftalardırda Azra ya takmış durumdayım :))) Bu ne yaa, bu ne yaaa.... diyesi geliyo insanın :))))

Aaa dedikodu yaparken kimin kazandığını duyamadım... İşe bak helee.... Tüüh Azra kazanmış... Hıhhh... Yaa Pascal kazansaydı keşkee....

Aferim Acun a hayırlı bir işe vesile oluyor. Vefalı ayrıca .... Boşanmış mıydı o bak sen hayırsıza.... Aklıma geldi şimdi.

Kankimin nişanı var haftaya. Gitsem mi gitmesem mi....Zaten kompleksteyim kimsenin aşırı mutluluğunu kaldıramıciimmm .... ;) Kötüyüm ben kötüyüm kötüyümm..... :))) Sanırım bir gidip görünmem lazım ühühüü.... Kalbim sıkışmaya başladı.... Ben asosyal bir insanım artı çok kilo aldım insanların ilk lafı aa sen çok kilo almışın olcak çünkü en son gördüklerinde 15 kiilo eksiktim :'(((( Allah ım ne olduda böyle fil yavrusu gibi oldum bilemiyorum ...... Filcik....

Ayy yarında sevgililer günü arkadaş hatırlatmasa iyi olurdu ama neyyse... Paşa mı, nerdee. O anca danalar günü olsa onu kutlar ..... Kaderimlen başbaşa acısıyla datlusuyla bir yılı daha sevgüsüz geçirdim. Allah her şeyin hayırlısını versin diyelim demi ama. Haberler eşini doğrayan adamlarla dolu. Maazallah istemekten korkuyor insan. Amaaan yatiim ben iyiki uyumak var yani yoksa bu beynimiz hiç susmucak herhalde.. Bır bır bır yedi beni. Ben anlıyom aslında neden yalnızım insan kendini bile kendinden bıktırırsa düşünki başkasına ne yapmaz :))))

Geçen hafta içim çok sıkıldı böyle bir garip ruh hali içinde üzgün ağlamaklı bir hoştum yani.... Hafta sonuna doğru dedim hayrı alamet değil ben acık sağa sola sarkiim dışarlara çıkıiim hava aliim dedim. Herkez planını yapmış tabe gene ablamın başına kaldım :))) O da kafayı dualarla bozmuş durumda içim sıkılınca dua edecekmişim. Yaa tamam bende inançlıyım ama .... Gerçi çok faydası oluyor inkarda edemem ama bazende insanın kendini ona yöneltmesi zor oluyor .... Off yyatiim ben çenem düştü gene....

Sevgililer gününüz kutlu olsun anacıım.... Bayyy.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder