30 Mayıs 2010 Pazar

6 Kötü 1 İyi Haber

Merhabalaaar,

Sınavlar bitti. Tabiki tam bir fiyasko ile. Cumartesi günü Srp sabah bizim evin burdaki okulda sınava giriyordu çıkışta bana geldi. Öğleden sonrada ikimiz aynı okulda sınava giricektik. Beraber gittik. Bunca yıldır okuyoruz ilk defa aynı okula düştük :)) Sınav sonucu ben baya bi moral kaybıyla çıktım. Srp mutluydu.... Bütün neşem kaçtı gırgır yapıyordum sabah sesim soluğum kesildi. Birlikte dondurma yemeye gittik. Rh ile tanıştırdım. Pazar gün ü bir sınav daha var olduğundan çok duramadık. Hemen kalktık. Eve geldim internetten netlerime baktım. Durum vasat. 30 soruda 10 net... Bana 12 -13 net lazım ... Acaba yakın diye işaretleyip emin olamadıklarımdan bir iki net daha çıkarmı ki....Çıksın lütefen yaaa... İnternetteki forumlarda geçmiş yılın sorularından 20 tane falan çıktığını okuyup kahrolmamda cabası... Yarını bari kurtarayım diye oturdum geçmiş yılların sorularını çözmeye.... Artık saat üç gibi baktım okuyom ama şuursuz bir şekilde okuyorum. Gözlerim okuma eylemini başarıyla yapsada beynim iptal vaziyette...Uyiim bari dedim ama o kadar huzursuzluk çalışmamaış olmanın verdiği vicdan azabıyla saat 5 te gene kalktım çalışmaya devam.... Velhasıl pazar günkü sınavda fiyasko :(( geçmiş yılın sorularından 3-5 tane çıktı... gerisi tamamen bu olabilir... yok yok e ler az olmuş bunu silip ona kaydırayım şeklinde süper bi atmasyon işlemi ile sınavı tamamladım. Bu arada gece kendimi nasıl kasmışsam bütün ayaklarım kramp girmiş gibi ağrıyor.... Bütünlemeye kaldık.... Bakalım 3 dersten geçsem yeter gerisini bütte hallederim...

6 kötü haber sınavlardı. Eve gelirken son paramı muhabbet kuşuna verdim. Maşallah nasıl tatlı nasıl şeker... Eve getirdiğimde biraz ürktü ama şimdi kafasını falan seviyorum kaçmıyor korkmuyor. Maşallah.... Hemen alışması böyle kendini sevdirmesi beni çooook mutlu etti. Bundan önce aldığım muhabbet kuşum çok ürkekti. Kafesine yem koymak için elimi sokmaya korkuyordum. Kendini yerden yere atıyordu. O da tatlıydı ama kesinlikle vahşiydi. Saatlerce konuştum onla elime alıp sevmeye çalıştım ama mübarek dehşet ısırıyordu. Sonrada öldü :((( Adını İkbal koyduk kuşumuzun... Annem koydu :)) şanslı olurmuş... Maşallah pek bi tatlı kerata...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder