27 Mayıs 2010 Perşembe

Rüyaya Bak :P

Gece çalışsam mı çalışmasam mı kararsızlığı akşam yaşanan iş gerginliği ile uzandığım yerde biraz sonra kalkıp çalışırım derken sızıp kalmışım. tv açık ışık açık ne konforlu uyku tahmin edemezsiniz ... Sabah beşte kalktım uleyyn gene uyumuşum dedim her sabah aynı sahne :)) biraz ayılabildikten sonra baya bi çalıştım sonra baktım gözlerim kapanıyo ama nasıl imkanı yok açık tutamıyorum :))) çok komik yahu kontrolün elimde olmaması :))) aklıma tom ve jerrydeki uykuyu önlemek için göz kapaklarının arasına kibrit koyması geldi :))) denemek lazım .... bi taraftan çalışmama lazım diyerekten yedi buçuk gibi gene girdim yatağa :)) rüya bile gördüm .... rafting yapanları izlemeye gitmişim böyle dere boyu gibi biyer rafting cilerin sesleri geliyo kulağıma ama onları göremiyprum.... ben tepe gibi bi yerdeyim restoran gibi bir şey var . herhalde burayı geçtiler diyip onları görmek için koşuyorum ileriye doğru tam sağa dönüyorum kocamaan deniz çok şaşırıyorum ben dere gibi akan bi su görceğmi sanıyordum raftingcileri göremedim tabi zaten gidecek yolumda kesildi solum denize uçurum öyle kaldım orda sonra uyandımki saat sekiz... Yarım saatte bak nerlere gittim geldim :)))) Çok kızıyorum kendime rüyamda bile tırsağı m diye keşke o uçurumdan atlasaydım :)))) Raftingçiler muhtemelen evin arakasındaki okulun öğrencilerinini sesiydi ama olsun belkim görürdüm , deniz manzarası süperdi :)))) Bi daha yattım ama rüya bitmişti kaldığım yerden devam edememek ne kötü :((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder