27 Mayıs 2010 Perşembe

Güzel Güüünn

Her sabah dünkü sıkıntılarımdan arınmış bir güne başlamak beni mutlu ediyor. Bir önceki günü bitişinin şerefine içmek geliyor içimden. En büyük derdimiz dert edilmeyecek şeyler farkındayız. Homurdanmalarımızın çoğu yalan dolan boş şeyler. Allah başka ağır dertler vermesin.

Dün akşam sözle erkan çıkacaktım abuk sabuk işler yüzünden gene anca akşam dokuzda çıkabildim otobüs bekle eve git evde ağzım yüzüm derken saat 11 oldu. Sokayım sınavınada okulanada işinede gücünede.... İnsanda heves meves kalmıyor. Ya biraz anlayışlı olur insan yahu. Ben geçen yıl izin kullanmadım iki senedir talep edilirse pazarları dahi çalıştım insaf yahu tek bir şey rica ettim sınav zamanı yedi buçuk otobüsüyle eve gideyim çalışayım... Bu zaten benim hakkım yahu söylememe bile gerek yok. Benim mesaim yedide bitiyho kardeşim. Benim yedide çıkıtığım günleri toplasan otuz gün etmez. Geçen espri yaptım erken çıktıkta inanamıyorum güneşi gökyüzünde görmek ne güzel diye gülüştük falan ama harbi durumum öyle yani. E tipi mi F tipi mi tipsiz bi işyeri. Kusçağım geliyo.... Burda böyle konuşuyozda normalde konuşmuyoz sanılmasın. Kuyruğuna basılan kedi gibi tıslıyomda. Ben kimimki tıslasam nolur. Ben böyle yaşamak istemiyorum. Katiii surette karşıyım.

Ben çarşı gurubundan mıyım neyim her şeye karşıyım valla......

Allah a şükür bu sabah sinirim geçti ama yazarken gene bi hararetlendim :) Neyse bu günlerde geçer... Benim güvendiğim bi Allah ım var başkada kimseyi tanımam... Etme bulma dünyası beni dara sokanı da başkaları daraltır. Her gün başkalarının aptalca streslerini çekmekten bunaldım. Uzak durun kardeşim benden yaaa aaa .... Kalmadı çevremde cıvıl cıvıl neşe dolu insan nerde kompleksli aç sorunlu hastalıklı (Kafadan ruhtan yanlış anlaşılmasın) sardı etrafımı. Açılın uleeyyynnn.. Nefes alamıyoruum.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder